Ik zou het niet weten, ik heb hem gekregen.
Nothing fancy waarschijnlijk.
Heerlijke klok sportief
En loopt als een trein😳
Ligt helaas meer op z’n rug…
Maar goed altijd op tijd😎
Ik was er zelf nog een vergeten:
Dan Henry Tropic (silicone/natuurrubber mix).
Hele fijne, goed ademende band die ook los te koop is voor 35 euro. Komt op de een of andere manier niet zo vaak voorbij aan het gaat over tropic-tips.
Ik heb toevallig sinds een paar weken mijn Longines Hydroconquest op rubber gezet en heb sinds een paar dagen een Marathon op rubber. Duikers op rubber bevallen mij ineens heel goed
Staat echt heel goed! Wat voor band is het?
AliExpress
De gesp is een tikkie cheap, maar het rubber zelf is niks op aan te merken
Citizen op Barton XL
Voordeel voor mij is dat de gesp bij de xl versie weer op een normale plek op de pols komt komt.
Heeeel gaaf! Is dit een stugge rubberen band of vrij soepel?
Als ik je andere foto’s zo zie denk ik dat het niet klikte met de SKX007 mod omdat die een 22mm bandaanzet heeft. Ik vind dat sowieso een beetje uit verhouding maar met rubber valt het op de een of andere manier meer op.
Ik vind hem best soepel. In ieder geval vele malen beter dan de standaard SKX-rubberen band als dat iets zegt voor je.
Ja! Dat zegt zeker iets haha. Bedankt voor je reactie.
Klinkt een beetje hetzelfde als de Uncle Seiko waffle. Ik heb het idee dat de onderkant van een steviger materiaal gemaakt is en de bovenkant van zachter natuurrubber. Die ruikt ook naar vanille
Nee, de US GL831 is nog soepeler dan de US Waffle. Vandaar, dat de GL831 mijn favoriet is. Ook de single keeper ervan vind ik prettiger, en niet onbelangrijk dat hij meer in mijn maat (7/12) te verkrijgen is.
Wat nog wel eens wil helpen is het vervangen van de spring bar van de gesp, daar past vaak best een iets dikkere in waardoor het wat steviger aanvoelt.