Heerlijke collectie. Ik wacht er op 4 uit de Harz…
Gaaf!
Nou, ik denk dat onze DDR vrienden op een bepaald moment ook niet te kritisch waren met mate. Dit is een 20mm op een aanzet van 18
En deze komt zo uit een winkel opkoop van oude horloges. Is ook een pin gat verbinden en geen veerstift.
Dus misschien kan je er ook makkelijk een 19mm inzetten.
Een 19mm van ruhla heb ik ook nog liggen die zat in een doosje met nieuwe bandjes voor ruhla.
Als ik Pierre gelukkig kan maken met een van die twee banden dan hoor ik het graag hoor.
In zwart heb ik ook nog wel een hoop gelijkaardige.
Alsook een hoopje keltons.
Zeker… stuur maar PB met het kostenplaatje… Je rekening n°
De punktuhr had origineel deze 18 mm.
Alvast bedankt Lode
Ik heb hier nog een UWW, als ik mij niet vergis is dat een rebranded Ruhla
En dan is er nog dit lelijke eendje, waar ik om één of andere reden een playmobil gevoel bij krijg…
Draadje in Vintage geplaatst want per definitie vintage (pre-'91 volgens forumrichtlijnen).
Klopt! Moet ook nog één pusher hebben voordat die gedragen gaat worden.
Ik heb pushers van slopers genoeg liggen, kan er gerust eentje opsturen, ik weet enkel niet goed hoe die netjes (zonder schade) los te maken uit de kast. @Scudo tips?
Ah klinkt super
Kan online niets vinden, één Ruhla sloper met kaalgesleten pushers…
Ook niets over (de)monteren. Lijkt op 't oog haast 'n gevalletje schroefdraad??
Al die montages zijn ook steeds weer anders, pfff. Kreeg dit jaar twee 6139 Seiko’s terug, daar schijnt een deel van (sticky) pusher systeem in een brug te zitten, en in beide gevallen 'n nieuwe pusher zelf niks te helpen . Bewuste onderdeel natuurlijk niet te leveren, en of slopers dan wel ok zijn ?!?