"Russische" Donderdag 7 mei

Even geen eigen foto bij de hand maar ik heb exact deze:
[URL=http://s557.photobucket.com/user/StampeSV4/media/BcyN0HgBmkKGrHqIOKjQEq4ZMipVtBK1-OM.jpg.html][/URL]

3 likes

Vooruit, ik doe ook mee. Even het forum uittesten!

Vandaag heb ik wel geen Rus om, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik moet toch van m’n trustlevel 2 af…:smile:

3 likes

Aha, dan mag mijn Raketa Airplane niet ontbreken:

Fijne Russische donderdag allemaal :smiley:

2 likes

die wijzerplaat… blijft geweldig… mooie kastvorm ook…

1 like

Vind de 2e foto Poljot chrono en de 3e foto Strela erg VET!!!

Trouwens best wel een succes dit ‘nieuwe Russische’ draadje.

1 like

wauw, prachtklok!! met mooie blauwe accenten zo te zien…wat heeftie voor een afmetingen en wat is zijn type naam??

“Modden” uh… met een geasfalteerde wijzerplaat/ Lego tandwielen / verbronzen met een LED backlight ofzo ?

Ik doe ook nog even mee met mijn rus van vandaag, staat al in het vintage wat draag je topic.

1 like

indrukwekkende verzameling Russen!! Mooi zeg!

Wederom :+1: :smiley:

1 like

Ach ja, Russen

En dan deze ook nog

1 like

2 likes

Heel moeilijk te vinden! Toppie!

Mooie cockpit-klok!

1 like

Oh, ja, vandaag is de dag van de Radio in Rusland. In 1895 heeft de Russische wetenschapper Popov (Попов, meteen uittesten of het nieuwe forum de Cyrillische letters goed weergeeft :wink:) zijn eerste werkende radio-ontvanger gepresenteerd: Wikipedia in het Russisch.

2 likes

Ik heb deze cockpit klok al jaren. Net na de Perestrojka gekocht op de Rikketik. Nieuw in de doos uit een militair depot.

2 likes

Geleend plaatje, sorry, maar deze recent gekocht:

1 like

Nah… was maar een dolletje… ik doe helemaal niets aan deze fijne kleine rus…nouja… binnenkort een servicebeurtje… maar dat is het dan wel…

oh… gelukkig … b.t.w. het schijnt dat je zo’n Rus met slechts een hamer / kokosnoot en een knijptang kunt repareren dus dat beurtje moet lukken.