RW_

Fijne ruil gedaan met Erik! Horloge goed verpakt, prettige communicatie en als cadeautje een leuk boek erbij mogen ontvangen. Het horloge is prima, het boek volgens mijn dochter (17) ook top! :wink:

(tu) hartelijk dank!

Dick

Een steinhart overgenomen van Erik. Uitstekende communicatie, erg snel verstuurd en prima verpakt, heel erg bedankt en graag tot een volgende keer.

Ik dit weekend mijn Breitling geruild met een Omega van Erik. Helemaal tevreden! Bedankt voor de fijne communicatie, de topklok en het gezellige kopje koffie.

Groet JoMaNi

Het was supergezellig vanmiddag Erik!
Voor herhaling vatbaar!

Bedankt voor de ruil…ik zal snel wat foto’s posten van de Colt in zijn nieuwe omgeving! :wink:

Groet,
Ronald

Goede verkoper leuk zaken doen met goede communicatie en gezellig.
Dus goed zaken doen!!!

Erik is een betrouwbare en gezellige forum member.
deze keer een horloge geruild en onder het genot van een bak koffie even gezellig gekletst over van alles en nog wat.

zeker weer voor herhaling vatbaar.

Erik bedankt!

Prettige communicatie met wederzijds respect gevolgd door een zeer plezierige afhandeling van de transactie.
Het was fijn om een “gelijkgestemde” te ontmoeten en het was dan ook erg prettig zaken doen met Erik. Een aanrader! (tu)

Horloge verkocht aan @RW_ . Prettige communicatie, snelle betaling, en een berichtje toen hij was aangekomen. Top!

Prettige deal met Erik!

Aanrader!

Vandaag een horloge geruild met @RW_ en ik zou hem zeker willen aanbevelen. Erik is een enthousiaste mede-forummer waarmee je goed afspraken kunt maken, vlot en duidelijk mee kunt communiceren en bovenal een fijn persoon. :+1:

1 like

Deal gemaakt met @RW_

Top, gewoon top!

Leuke communicatie van begin tot eind!

Anytime👍🏼

1 like