RZE Watches Only

Klopt, het is ook echt groen. Nu is het helder weer buiten. Bij wat donkerder weer en binnen oogt het meteen een stuk donkerder

Ik vind ze echt super geslaagd en moet me inhouden om geen andere varianten aan te schaffen. Mijn UTD is mijn meest gedragen horloge momenteel.

1 like

Nog een paar dagen tot… 2026

5 likes

3 likes

Ben benieuwd…

1 like

Lekker sportief op een nieuw lederen bandje :smiley:

7 likes

Er staat een kort filmpje op YouTube over de nieuwe Type A.
Een screenshot:

3 likes

En hier de specs.Resolute Type A – RZE Watches

1 like

Ben benieuwd wat de prijs wordt…

1 like

Blijft echt leuk, de Utd-8000 :smiley:

6 likes

Prijs is bekend: USD $499 on the TecTuff strap and USD $699 on the HexLink. Zal dan inclusief alle (invoer) kosten uitkomen op ongeveer €600,-. Lijkt me een redelijk prijs.

1 like

Welk fabrikant module zit er eigenlijk in?

Ik heb geen idee eigenlijk? In ieder geval iets met een gangbare CR2032 batterij.
Het is een vrij eenvoudige want het heeft tijd, stopwatch en alarm. Verder niet allerlei tijdzones, meerdere alarmen of timers etc.

De witte Type A is erg leuk en fris. Verder niet heel erg vernieuwend of origineel.
Stiekem zit ik een beetje te wachten op een Ana-digi van RZE. Ze laten in ieder geval zien dat ze niet vies zijn van Quartz en digitaal dus wie weet…
Verder zie je dat bij vrijwel geen een zgn ‘microbrand’. Het zijn altijd allemaal automatische uurwerken wat de klok slaat

1 like

Heel veel op basis van de Seiko whitelabel uurwerken inderdaad, logisch ook want zelf ontwikkelen is voor een micro niet te doen natuurlijk.

Een ana-digi lijkt me ook wel wat.

2 likes

We kunnen ze natuurlijk vanuit de Nederlandse fan base altijd vragen of er plannen zijn voor analog - digitaal horloge :wink:

1 like

Vandaag deze weer eens om de pols. Titanium lichtgewicht.

5 likes

Komende vrijdag gaat de Type A in de verkoop. Zijn er hier RZE fans die deze overwegen?
Ik zit zelf een beetje op de witte te azen, die is wel leuk en voegt met die kleur wel wat toe aan mijn huidige “line-up” :joy:

1 like

De versie met de zwarte wijzerplaat zou het beste passen in mijn collectie…
Maar of ik overga tot aanschaf?

1 like

Ik zoek nog altijd een full lume horloge in mijn collectie. Die witte is wel heel mooi, ik voeg hem maar weer toe aan de never ending wishlist :yum:

1 like

Kinderen op bed, tijd om te gamen :yum:

6 likes