Sale Christopher Ward

Das war einmal…

Niet meer dan?

Naar mijn mening is het geen value-for-money propositie meer. In het begin was CW een merk dat zich voorstond op het uitsluiten van de tussenhandel en dat vond je dan ook in de prijzen ook terug.

Inmiddels liggen de prijzen op een niveau die andere merken met een AD netwerk ook hanteren,

Daarnaast doen ze weinig om hun prijzen (en dus ook de tweedehands prijzen) op niveau te houden. Dit soort aanbiedingen zijn leuke kansjes, maar het doet weinig positiefs voor het waardebehoud, Nu ben ik zo ongeveer de laatste die horloges als belegging ziet, maar je moet als fabrikant ook niet je markt verzieken, Vergelijk Stowa eens, die dat stukken beter doen naar mijn mening

Dit regelmatige gestunt is denk ik ook de reden dat de interessante horloges als de Jumping Hour moeilijk voet aan de grond krijgen. Dit uiteraard alles enkel IMHO :grinning:

3 likes

Fabrikanten hebben zelf ook invloed op waar hun horloges (uiteindelijk) verkocht worden. De niet coulante modelen van de gewilde merken worden ook gedoemd om met een flinke korting ergens te eindigen. Verder is de CW sale vrij beperkt de laatste tijd, wat jammer is want zo’n bronzen duiker zal ik wel met 50% aankopen :stuck_out_tongue:.

1 like