Sammy only; show your Seiko Samurai!

Meer in een Omega richting. Alleen denk ik dat het een geval is van bezit is einde genot. En de Samurai is gewoon te gebruiken aan het strand, onder water, in de tuin, op de motor en na 5 jaar nog steeds ongeveer 10 seconde per dag verschil. Krasje erbij? Maakt niet uit.

Misschien dan eerder een oranje Samurai ergens vinden voor er gewoon bij.

1 like

Ach, dat altijd en eeuwige Omega. Meer dan 12x zo duur en ga je zeker niet 12x zoveel plezier van hebben. Er zijn echt heel wat betere aanbiedingen, in horlogeland, if you ask me.

2 likes

Snap ik, de Omega smoelt mooi vind ik maar qua nieuwprijs over mijn top. Qua Seiko of Grand Seiko vind ik een upgrade niet mooier (soms zelfs met GMT of een datumloep :sweat:) Een Squale 1521 heb ik met een half oog naar zitten kijken maar vind ik net als bijvoorbeeld Yema te dichtbii zitten voor wat je “meer” krijgt. Leuk om over na te denken en HF posts te lezen, er is inderdaad zoveel meer.

En anders een duiker in een leuke kleurtje, de oranje Samurai staat al een tijdje in mijn gedachten bijvoorbeeld.

Anyway, ik ga eerst even weer fietsen.

Fijn weekend allemaal

1 like

9 likes

7 likes

Hier een totaaloverzicht van alle
Seiko Samurai/ Sammies…

EN…

De allernieuwste Sammies met ref.nr.

SRPL11/13/15

5 likes

Mooie :wink:, de diepte is echt nice :ok_hand:

1 like

Bij de zwarte uitvoering zijn ze Zwart
zoals ook de kroon

4 likes

Mooi he die rode…:smile:

1 like

Vind er weinig aan, zoals al eerder vermeld word ik zeer ongelukkig van de datum wiel.
en plek. dag Sumo nostalgie😭
:zipper_mouth_face:

Smaken verschillen gelukkig…:smile:

2 likes

Seiko doet eindelijk een keer een matching datumwiel. :grin:

1 like

Rubber draagt toch wel lekker met die zon buiten.

7 likes

:sunny:

5 likes

Volgende maand doe ik hier ook weer mee.

5 likes

Nog even geduld…

2 likes

Echt, heb je 'm besteld? Cool!

1 like

Ja, bij de Seiko boutique.
Zal in juli geleverd worden…:smile:

2 likes

Sammy bij de koffie.

6 likes

Is deze origineel ?

1 like