Erg fraai!
Limited from 300🫶
Mooie wijzerplaat!
Valt me nu pas op. Maar wat zit er op de kast/lug linksonder? Dat ronde dingetje. Lijkt wel een knopje? Heb ik niet op mijn gen. 2 Sammy.
Deze Samurai horloges zijn generatie 1.
Die " knopjes " doen niks.
Uitsluitend sierwaarde, vermoed ik.
Scherp opgemerkt!
Ik heb er 2.
Mij ook nooit opgevallen…
Lekker aan 't modden geweest, zo te zien. Ik vind zwart (PVD) zo geweldig staan, op een Samurai! Weet niet wat het is. Gewoon lekker!
Ja, eens! Samurai vibe.
Ben nu eigenlijk alleen nog maar aan het spelen met inserts. Deze combi vind ik ook geslaagd. Avondwissel.
Hoeveel Sammy’s heb je nu eigenlijk nog, naast die almaar groeiende verzameling Squales?
Ik heb er nu nog negen, waarvan er twee nog helemaal origineel zijn: de Dawn Grey (die nu te koop staat), en de Thaise Blue Coral.
Drie zijn wel origineel Samurai, maar met allerlei onderdelen onderling verwisseld. Allemaal heel goed gelukt wat mij betreft.
Bij de rest zitten er allemaal wat after marketonderdelen in, veel van Yobokies: zoals Sammie XL wijzers, de stalen insert van hierboven, en een Turtle Marathon bezel.
Ik ga maar niet tellen hoeveel ik er ooit heb gehad…
Het hoarden van Squales past dus wel in het patroon; vóór de Samurais waren het Monsters, ook midden in het mod-tijdperk.
Met m’n slechts zes Unimatics ben ik wel wat meer op tijd gestopt.
Ach joh, nog allemaal vrij onschuldig, toch. Een cokeverslaving is erger.