Waarom zou je dat willen? Je laat je BMW 550 toch ook niet achteraf op stalen velgen met wieldoppen leveren?
Het kan niet elke dag kermis zijn
Zie EMG topic, daar komen eerst de wieldoppen en het is nog maar de vraag wanneer je BMW geleverd wordt
Het posten van die link?
Wanneer ik een SARB ga modden (volgende maand), wordt het de meest unieke op aarde Een deel van de onderdelen zijn onderweg en je ziet het topic wel verschijnen.
Een klein vraaagje zou dit glaasje ook op een sarb017 passen? Of zijn de cases toch wel degelijk verschillend?
Voor de Sarb017 heeft Yobkkies een double dome. Mooie is dat het groen met dit glas veel beter zichtbaar wordt. Er is ook een platte variant.
Hoe dik is dat glas wel niet? Meteen een verdubbeling van het gewicht
Op de basisschool heette dat een jampotbodem…
heb je idd fotos van de zijkant? ben wel benieuwd nml, heb je m dr zelf opgezet?
Rob laten doen. Glaasje zelf besteld bij yobokies uit mijn hoofd.
Even getwijfeld tussen plat zoals er al op zat of bol maar vind deze toch wel erg mooi. Het is toch echt geen dresser dus kan prima.
De rand van het glas toont al een deel van de wijzerplaat. Hier een snelle foto van opzij.
Allermooiste is de AR. Bij het standaard glas komt het groen er zelden lekker door. Google maar op plaatjes van de Sarb017, bijna allemaal een witte waas tenzij je alles net precies goed zet. Nu geniet ik onder alle hoeken van het mooie diepe groen.
Thanks! Ik had altijd het idee dat domed nog meer de dial laat spreken. Als je zegt dat het vooral de ar coating is wil ik mis toch wel plat. Het is ook mijn meest dressy piece! Haha