Persoonlijk vind ik de nomos orion erg mooi, maar wel meer dressy. Terwijl de 556 en club ik goeie all rounders vind. Passend onder n pak als casual.
De club had zonder de gekleurde cijfers mn voorkeur gehad. Erg apart met cijferindeling.
In dit geval zou wat mij betreft de 556i op 1 staan, de club op 2 en de toch wat meer dressy sarb033 op de 3e plaats eindigen. Ik heb overigens de secondewijzer nooit irl gezien, maar mij de ruit vormige contra balans juist er passend bij de rest vh design.
Gewoon een SARB kopen en doorsparen
Als je een occasion koopt is de afschrijving nihil
Zo kun je tijdelijk genieten van de Seiko terwijl je doorspaart. De SARB is heel courant dus die kun je zo kwijt als je wil āupgradenā naar bijvoorbeeld een SARX033 ā¦
De Sinn is ook aardig maar geen allemanās vriend. Dat maakt hem natuurlijk wel weer leuk
SARBās rock!
Wat betreft die 556i. Ik heb mij er ook eens intensief mee bezig gehouden.
Ik kan mij nog heugen dat ik hem ooit ( jaren terug?) , eens in een horlogeblad zag staan voor 475,00 of iets in die trant met kautchukband. Dat was dan nog soortemet van leuk.
Ook wel eens gelezen over uitlijnproblemen van de wijzerplaatā¦
Maar op die fijnschakelige stalen band toendertijd erg mooi.
Op moment vind ik die bruine sonnenschliff . Maar een volle 1000,00 nu geloof ikā¦
Tja. Nogmaals. Die Sarb een volwaardig alternatief hoor.