Sarx 033 Sarx 043 of Sarx 045

:wink::muscle:

1 like

Voor mij is dit toch wel een van de mooiste

Ik heb daarnaast een sarb035 en een 017 maar de sarx is toch wel een stapje omhoog @Fate_Amenable_To_Change. Maar beide reeksen bieden in hun eigen prijsklasse veel waar voor je geld

1 like

Waarom is dit een stapje omhoog?

Hoezo? Ik bevestig het net. Maar goed, als je me niet gelooft, zo ziet hittegeblaud staal er uit:

En ik kan je verzekeren dat het hier niet op zit:

Maar neem het vooral niet van me aan.

Is dat niet een 055?

Mooi in jeden Fall.

2 likes

Oh ja. Die dus.

1 like

Persoonlijk vind ik vooral de kast (het borstel en polijstwerk) net even iets mooier. En, maar dat is gevoelsmatig; de uitstraling.

En de prijs natuurlijk :grin:

Ik hoop binnen enkele weken in het bezit van een sarx035 te zijn. Het is vooral wachten tot de verzending daar is. Dan kan ik ook meepraten :stuck_out_tongue:

wil je aub niet zo schreeuwen bvd.

Ze hebben ook diashield coating. Verder qua specificaties wel gelijk. Ik vind de SARX idd ook wat strakker ogen dan de SARB. Maar ik deel Fate zn mening over de wijzers, die zijn niet top.

Ik zou het verschil in formaat niet onderschatten. Een SARX is wel echt veel groter dan een SARB. Als je vrij kleine polsen hebt zou ik het niet doen.

4 likes

Ik neem aan dat je nu over de blauwe hebt?

Blauw gekleurd of geblauwed, daar zit echt wel een flink verschil tussen @MechanicalFreak

1 like

Wat betekent ‘kleine pols’ in dit geval? Kleiner dan 17 cm?

Mijn polsomtrek is 17/17,5 cm.

1 like

Sorry maar sommige hier missen een :nerd_face::wink:

Ja?

Oké, begrepen. Zijn er überhaupt Seiko’s met geblauwde wijzers onder de 1000 euro dan?

Out of the box thinking…

https://www.juweliervanwillegen.nl/tissot-gentleman-automatic-40mm-4604

Dit koop je NU nog via van Willegen in Den haag voor € 656,-- :wink:

Coupon tbv 20% korting is ; JvWBouw2020

Mooi ding zeg :ok_hand:t2::ok_hand:t2:
Wat is de lug to lug (van 12 naar 6)?.
Dank voor je tip :+1:

1 like

Zie b.v ; https://wristwatchreview.com/2019/11/27/getting-classy-with-the-tissot-gentleman/

Ik heb ze allemaal wel eens een keer gehad maar vond zelf de SARX035 mooier dan de SARX033. Ook mooier dan de SDGM003.
Ik vond die blauwe wijzers van de SARX033 niet mooi. Zie dan liever een geblauwde secondewijzer. De wijzers zijn ook niet geblauwd, maar hebben meer een glazuur laagje. Alsof ze in de verf gedoopt zijn.

PS de SARX035 heeft een diep zwarte plaat maar als de zon er op staat wordt deze donkerbruin.

8 likes

7 likes