Recent een zeer soepele deal gesloten met @SAT
Vriendelijke en heldere communicatie en snelle verzending. En erg te spreken over de verpakking.
SAT heeft op voorhand aangeboden om het item terug te nemen als het niet past, wat ik erg netjes vind.
Grand Seiko gekocht van @SAT
Fijne communicatie, gastvrije ontvangst en heel gezellige middag gehad.
Gekletst over schoenen en horloges.
SAT heeft zelfs de band op maat gemaakt.
Bedankt voor deze fijne ervaring.
Groetjes,
Henk
Vandaag een afspraak gemaakt met @SAT.
Alles perfect geregeld. Boekjes, aankoop-factuur en natuurlijk een mooie onberispelijke klok! Gezellig ivm de regen, onder een afdakje onze horloge-passie mogen delen.
Volgende keer vlaai in Zuid-Limburg!!
Zeer aangename deal gedaan met @SAT
Duidelijke en zeer vriendelijke communicatie.
Prima en enorm snelle verzending!
Bedankt voor de mooie deal en ervaring @SAT
Een Seiko overgenomen van @SAT. De deal was snel gesloten; vriendelijke en vlotte communicatie. Het horloge was bomproof verpakt en zo mooi als beschreven. Het was een genoegen om zaken met Satruman te doen.
Leuke snelle deal met @SAT gemaakt, man van z’n woord.
Bomproef verpak inc. een lekkere snicker en mars
Graag tot een volgende deal!
Deze ervaring heeft even op zich laten wachten tot het benodigde TL maar wil nog even melden dat ik een zeer prettige ervaring heb gehad met @SAT bij de aankoop van een Snicker, en Kitkat en een horlogeband bij hem.
Deal gedaan met @SAT. Kwam uitstekend verpakt aan en de doos zal vol met snoep.
Ik zou zo weer van hem kopen!
Vandaag een mooie SPB143 overgenomen van @SAT.
Horloge was in top staat en super compleet. Leuk gesprek gehad en snel een deal gesloten. Super ervaring, was leuk jullie te ontmoeten!
Een horloge (Explorer) verkocht aan @SAT. SAT kwam samen met zijn vrouw, wie ook gek is op horloges, langs om het horloge op te halen.
Superaardig stel en netjes in de communicatie en gezellig aan de koffietafel. Graag tot de volgende keer! (En neem je vrouw weer mee).
SAT is uiteraard aan te raden als koper/verkoper.
Alleen op haar eigen DayDate hoor
Vandaag een horloge overgenomen van @SAT.
Topper van gast, leuk gebabbeld en mocht ik nog tijd hebben gehad had ik daar zo de hele avond kunnen doorbrengen. Waanzinnige collectie dude
Bedankt voor de deal en gastvrij ontvangst.