Scarface horloge

Ik krijg het opeens warm van binnen…en ook ietsje daar naar onderen. :kissing_heart:

2 likes

Dit is het moment om “say hello to my little friend” te zeggen :smile:

6 likes

:joy: goeie.

1 like

Technisch heel gaaf, en over the top qua branding en doorvoeren van het thema maar niet de wanstaltigheid die ik bij het ooenen van dit topic verwachtte! :grinning:

Hij neemt het op voor de proleten, onder het mom van: proleten aller landen, verenigt u!

2 likes

Nette mensen rappen niet, die zingen.

Nette mensen werken gewoon voor hun centjes in plaats van ze te kantelen.

Verder nog vragen?

Gegroet,

Candide. Vice-voorzitter van de nettemensenvereniging afdeling Ooooooost. :upside_down_face:

Poeh. Nou. Super. My heart will go on. Zo mooi! Komt ook een beetje door Kate natuurlijk. Wat een vrouw. :heart_eyes:

4 likes

Ja man…die naam alleen al…Winslet. :upside_down_face:

2 likes

Scarface (de film) = top (net als alles uit dat genre :slight_smile:
Scarface ( het horloge) = ruk met perensaus (net als alles van Jacob en zijn consorten)

Criminelen zijn net mensen, er zijn rotcriminelen en leuke criminelen. Daarnaast, wanneer ben je een crimineel? Faceboek krijgt soms ook megaboetes, is Suikerberg dan ook gelijk een crimineel?

1 like

dus als ik crimineel wordt hoef ik niet meer te werken,komt het geld dan vanzelf binnen zonder dat ik wat hoef tedoen???
lijkt me super :thinking:

2 likes

Hier wel :raising_hand_man: :wink:

:joy: jij bent me er eentje zeg…:money_mouth_face:

En totaal onnodig: image

5 likes

Haha nee dat niet. Je moet het gappen. Dus dan moet je nog steeds wat doen. Een stuk minder dan wanneer je er voor werkt, maar nog steeds. :upside_down_face:

2 likes

Huh? Ik lees dit nu pas. Hoezo leg jij een link eerder dan dat die er is? :thinking: Magic Metin. :scream:

2 likes

@Watch2Morrow had de ‘ijsberg’ van Tony in gedachten…kenbeuren.

image

3 likes

@Drebin hoort dit topic nou in off-topic?

2 likes

@Drebin

2 likes

In 2005 voor 5 euro bij de Lidl
Toen keken wij al Dvd :joy:

1 like

De video was in 1992 in mijn geval. En in 98 ging ik over op dvd…alles geïmporteerd vanuit USA en afspelen op een Sony dvd speler (a Nlg 2300 :open_mouth:) die was aangepast zodat ie regio 1 aankon.

Those were the days! :sunglasses:

Is dit nu nog niet off topic?:thinking:

Nee gaat over een horloge toch? De rest heb ik niet gelezen. Meestal zijn topics na de eerste post ruk en stop ik met lezen, schat deze ook.

Dank dat je mij uit mijn tent wilde lokken, bijna gelukt!

@anon50762135 geen idee wat jij bedoelt. Heb ook liever dat jij gewoon een nare herinnering blijft dus tag mij maar niet meer

3 likes