Vreemde namen? Mijn familienaam is Nassen en ik had weldegelijk een familielid met de voornaam anna…
En zoals ik hier al eens heb vermeld heeft mijn zoontje een vriend met rolex als voornaam…
Ik ben nu even in maastricht en het wordt dus weldegelijk een nieuwe locatie voor S&C. Nu sales bij vossen maar op eerste gezicht niet op de gewilde modellen. Ook even bij filipucci gekeken. Zowel de exp 2 als de sub in de vitrine. Ik heb dus weer food for thought… . Mijn vriendin vond de sub het mooist. Nu nog uitleggen waarom deze 6K waard is. moet lukken met een lekker wijntje voor ons…
Ik vind Schaap Citroen altijd een beetje rigide wat betreft onderhandelingen. Daarom nooit daar een horloge gekocht. Persoonlijk niet zo’n fan van die mega ketens.
Heeft niemand in de gaten dat Martens en Schaap 2 handen op een buik zijn?
Schaap was bijna op de fles toen Martens de toko heeft overgenomen. Bij de oude Schaap was goed te onderhandelen
NUL is mij destijds in Haarlem verteld, zelfs een wachtlijst aanleggen deed men niet meer. De enkele stuks die men ontvangt vinden via het hoofdkantoor hun weg…
Was pasgeleden bij SC in Den Haag om de nieuwe zenith collectie te bekijken maar kreeg te horen dat ze dat merk niet meer verkopen wegens te weinig interesse. Was er niet blij mee en kreeg als respons dat ik dan maar even naar Maastricht moest
Reuze interessant S&C in de Limburgse Maasstad.
Wel sneu voor Zenith liefhebbers, dat het horlogemerk aan de kant geschoven word omdat er te weinig vraag naar ‘zou’ zijn.