Schaap en Citroen naar Maastricht

Het zijn allemaal bestaande namen.
Ik kende zelf vroeger Anna Nas, zij is niet meer onder ons. Mijn moeder had een schoolvriendinnetje met de naam Manda Rientjes. Een stel wat ik (verder niet goed) kende heette Freek en Joke. Niet vreemd hier, maar op reis in de USA was dat wat Freak and Joke, de achternaam Fokker kreeg ook een andere annotatie.
:slightly_smiling_face:

4 likes

Ik kende vroegah een vrouw met de naam Rita Bax. Zij trouwde met Henk Peters in ging voortaan door het leven als Rita Peters-Bax, oftewel: van voren Peters en van achter Bax :wink:

Volgens mij zitten er alleen al in de PC Hooft 5 filialen.
Rolex , Hublot, PP , diamanten afdeling en de " gewone " winkel. Dus je begrijpt wat je tegenkomt :laughing:

De nieuwe zaak ligt tegenover de Bijenkorf!

Wat te denken van journalist en auteur Wierd Duk…:sweat_smile:

1 like

Zijstraat/Muntstraat, die het dichtste bij de Maas ligt inlopen tot de Bijenkorf!!

1 like

Als je van Bijenkorf weg loopt naar da Maas heb je halverwege de straat op de rechter zijde nog een rommelwinkel, wie is dat? Grijzige vitrine was het daar enkele maanden geleden.

Dat is Vossen, oude zaak die nog een tijdje “Outlet” blijft!

En vergeet Scorpione niet!!!

Ok duidelijk… vandaar de niet al te frisse uitstraling.

1 like

Of het illustre duo van Wim Kok en KPN CEO Wim Dik op een persconferentie in de USA…

1 like

Vreemde namen? Mijn familienaam is Nassen en ik had weldegelijk een familielid met de voornaam anna…

En zoals ik hier al eens heb vermeld heeft mijn zoontje een vriend met rolex als voornaam…

Ik ben nu even in maastricht en het wordt dus weldegelijk een nieuwe locatie voor S&C. Nu sales bij vossen maar op eerste gezicht niet op de gewilde modellen. Ook even bij filipucci gekeken. Zowel de exp 2 als de sub in de vitrine. Ik heb dus weer food for thought… . Mijn vriendin vond de sub het mooist. Nu nog uitleggen waarom deze 6K waard is. moet lukken met een lekker wijntje voor ons…

5 likes

Dat vind ik dan weer niet kunnen :-/

Nog even een gekke naam, die ik zojuist verzon.
Olaf Beck

1 like

Ok als we richting uitgaan…

Piet Uytebroek bestaat in België en Jaak Pijpen doet de paarderennen voorspellingen…

Vanmorgen m’n GMT-Master bij Willy Vossen afgegeven voor service. Zij nemen dat nu al aan onder naam van S&C.

Ik vind Schaap Citroen altijd een beetje rigide wat betreft onderhandelingen. Daarom nooit daar een horloge gekocht. Persoonlijk niet zo’n fan van die mega ketens.

Dit is in Maastricht, tegenover de ingang van de Bijenkorf

De fiscus en het OM ook niet >>> OM wil juwelier Schaap en Citroen vervolgen om fraude

2 likes

:sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

Was er uberhaupt een onderhandeling mogelijk? Ik wil eigenlijk binnenkort bij Schaap en Citroen een horloge kopen.