Schokkend horlogenieuws

Maar deden dit juist toch altijd al

Wat een ellende

What the f… ik dacht dat alleen kinderen die geen hippe merken krijgen en 65+ers die droegen

100%, nu nog steeds, maar dan noem ik het lumen

1 like

Ja ok ok maar ik heb het nu specifiek over schoenen!

2 likes

Altijd +1!
:100:

Wat ik hier al zei:

1 like

Ik dacht er vroeger ook zo over.

Toen kreeg ik kinderen.

2 likes

Je hebt ooit Crocs gezien die er niet uitzagen alsof ze door een dakloze junk waren ontworpen? Ik zie de foto graag tegemoet. Van de Crocs, welteverstaan. Die er wel goed uit zien.

Daar hadden we vroeger gewoon lijfstraffen voor.

3 likes

België is een van de weinige beschaafde ontwikkelde westerse landen waar dat verbod impliciet is en niet expliciet in wettekst werd gegoten (heb ik me recent laten vertellen).
Dus in principe…

1 like

idd een knal voor je harses kon je krijgen vroeger

1 like

Grootvader sloeg met een plank met nagels.
De koppen, niet de scherpe kant.

3 likes

Ben de laatste tijd meer van de Happy Flops, zitten nog lekkerder dan Crocs wel alleen in huis

3 likes

1 like

Dan heb je ze nog niet geprobeerd :wink:

We denken hier inderdaad precies hetzelfde over.
Maak je ergens uit mijn post op dat ik die dingen wel te pruimen zou vinden?
En inderdaad, een dakloze junk kan best ook nog aan de LSD zijn.

Yep, en zo heeft Seiko een collab met Pepsi en ik heb mij laten vertellen dat Rolex ook een samenwerking is aangegaan met een of andere speelgoed leverancier. Aan het voertuig te zien leveren ze nog steeds “discreet”… Rolex dan.

2 likes

Dat zou ik toejuichen. Helaas doet Rolex geen collabs

3 likes

Ferk. Dat verdient ook nagels.
Van onder naar boven, net doorpriemend.

Huub heeft een tenenfobie.

2 likes

Zal ongetwijfeld, maar ik blijf bij leren teenslippers (in uitzonderlijke situaties en binnen)

1 like

Leer is ook lekker, ben zelf meer van het rubber. Dus …

… wacht ik nog even op de zwarte uitvoering als liefhebber van zwarte strakke rubber pakjes. Zou ik erg kunnen waarderen. Oh, ik hoor jullie al, zooitje perverselingen. Neopreen is rubber, dat is waar mijn werktenue (droogpak) van gemaakt dus hè. :smirk: :face_with_hand_over_mouth: :joy: