Schwarzie komt met een eigen horlogemerk

vinrouge Schreef:

Ik denk niet dat het een persoon is om medelij mee
te hebben. Serieuze loopbaan met bijhorende
geldberg én gouverneur. Dat doe je niet zomaar.
Zélfs niet bij de rednecks. Plus, het is nog
steeds de beste body builder ooit…zijn horloges
bezielen een beetje zijn motto. Pumping iron. No
pain no gain.maar del lelijk natuurlijk en zuiver
plagiaat. Maar dat is b en r ook.

+1
Los van wat je van krachtsport of actiefilms vindt, is hij een ongelofelijk harde werker met een uitstekend stel hersens. Hij kwam zo’n vijftig jaar geleden, zonder geld, opleiding en nauwelijks Engels sprekend, naar Amerika en is sindsdien non-stop zeer succesvol in ongeveer alles dat hij doet. Wie doet 'm dat na?

Maar goed, ik had liever gezien dat ie de Seiko ‘Arnie’ opnieuw had uitgebracht, onder eigen naam.:wink:

@vinrouge & TagEd: Ik ontken niet dat AS een uiterst succesvol man is. Maar wat ik nu zie, is iemand die, leunenend op zijn reputatie als horlogeliefhebber, klokjes probeert te verkopen, waarvoor een beetje plakmerk zich zou schamen. Ik noemde het medelijden hebben met. Had ook opportunistisch kunnen zeggen.

Monaco Schreef:

Wat zou Bell & Ross daarvan vinden?

Ja maar al die zielige kindertjes dan? Daar kunnen Bell & Ross toch geen nee tegen zeggen 8-):)o

“In addition, all the proceeds from the sale go to benefit the charity After-School All-Stars, which helps out adults who played in Kindergarten Cop during their youth, but through a series of poor life choices ended up selling their organs for crack. Just kidding! It actually provides comprehensive after-school programs for kids in need. Sale starts at noon.”

lexor Schreef:

@vinrouge & TagEd: Ik ontken niet dat AS een
uiterst succesvol man is. Maar wat ik nu zie, is
iemand die, leunenend op zijn reputatie als
horlogeliefhebber, klokjes probeert te verkopen,
waarvoor een beetje plakmerk zich zou schamen. Ik
noemde het medelijden hebben met. Had ook
opportunistisch kunnen zeggen.

+1 liever had ik gezien dat ie, net als Sly met Panerai, een samenwerking aanging met ‘zijn’ AP en met een Offshore uitkwam met robot-achtig skelet hoofd met idd iets roods voor de ogen, of military/camoflage-achtig model kwam om zijn genre mee te eren.

En dat forse klokken uit zijn… ik wil Arnie niet met een Seagull 1963 om de pols zien. Groot en stoer, dat past bij iemand van zijn postuur en allure.

Heeft mcfr deze post nog niet gezien? Of heeft ie em al besteld :+
Ik vind em wel geinig gedaan, maar zal wel huge om de pols zitten.

Hoe verzinnen ze het… een granaatpin als kroonlock :+

Zou zelf een voor een andere kleurencombi hebben gekozen.

marnix.moed Schreef:

Heeft mcfr deze post nog niet gezien? Of heeft ie
em al besteld :+

Gezien en meteen geprobeerd uit mijn gedachten te bannen :wink:

mcfr Schreef:

marnix.moed Schreef:

Heeft mcfr deze post nog niet gezien? Of heeft
ie
em al besteld :+

Gezien en meteen geprobeerd uit mijn gedachten te
bannen :wink:

:smiley:

Vanaf ca. € 500,- tot € 2.500 en dan loop je met een echte Arnie…

Eric