Dan sla ik deze maand ff een beurt over want die van mijn is momenteel niet om aan te gluren,daar kruipt nog geen hond op!
Die komt net uit zo,n kliniek vandaan omdat ze dr oogleden heb laten liften en de boel heb laten strak trekken.
Ken ik niet mee als introducee?
Ik heb hier nog wel een bijl en een compoundboog leggen en wat blikken verf!
Morgen is helaas al uitverkocht. Had nog net op tijd mijn kaarten. Overigens ben ik een van de saaiere bezoekers: ik ga zónder kostuum. Ik ben een van de dagjesmensen of toeristen, zoals de mensen op mijn fotoās ze ook wel noemen. Ik ga alleen voor de mooie foto opportunities, honingwijn en folkbandjes.
Uhm⦠Forgot the watch, and get Tinder!
'k heb er nog geen vrouwen mee kunnen scoren⦠vaak komt het gesprek wel op horloges⦠maar ja⦠als zij vraagt : āWat voor werk doe jeā?.. dan toon ik mijn horloge⦠en zeg ik ādit soort dingen makenā⦠
De bewondering is er dan vaak wel voor het gegeven dat ik zelf horloges bouw, maar 't is niet echt iets waar een vrouw voor āvaltā⦠hoewel het wel een indicatie is van de āhandigheidā van ondergetekende⦠en ook het geduld⦠:)⦠zijn wel positieve dingen in de ogen van een vrouw⦠'k heb er helaas nog geen weten te treffen die dan in dat totaalpakket de rest van mijn persoon in ogenschouw genomen besloten heeft om het eens verder te onderzoeken of ik voor haar ārelatiemateriaalā ben⦠misschien moet ik me toch een keer scheren?.. 
Als ik me niet vergis, draag je een fiere baard. Niet scheren, de baard maakt de man toch?
http://www.esquire.nl/Vrouwen/12-gedachtes-die-vrouwen-hebben-over-mannen-met-baarden
Fier⦠ach⦠ik ben aan het sparen⦠:)⦠'t is wel zo dat ik sinds een paar maanden meer gezichtsbeharing draag dan mijn vader⦠mijn baard is aanmerkelijk voller dan die van hemā¦
Tevens ben ik āpuntenā aan het kweken in mijn snorā¦
zoals een Rotterdamse Barbier het eens zei " een man zonder baard, is het N**ken niet waard"
Ik versier liever dames die op de veelgenoemde dingen letten.
Humor voorkomen uitstraling en manieren.
Een vrouw die op me afkomt omdat ik een mooie klapper om hebā¦
En het is niet uit interesse wat voor een horloge het is maar wat ie gekost heeftā¦
Hmmm. Ik zeg wegwezen!
Dan krijg ik altijd gelijk het idee dat het niet om mij gaat maar dat het beoogde doel zich in de toekomst bevindā¦
En dat is een handtekening en fifty-fifty afsplitsenā¦
Groeten,
Noel.
Toen je een tijdje geleden steeds meer baarden zag (bij 50-minners, bedoel ik dan
), heb ik 'm ook een tijdje laten staan. Mijn ervaring is dat andere mannen het wel cool vonden. Maar vrouwen echt totaal niet. Inmiddels is de baard, volgens mij, alweer wat op zān retour, trouwens.
Ik zal de komende maanden eens een paar keer de Victorinox Inox om doen naar het cafƩ en dat hele verhaal vertellen over wat het horloge allemaal wel niet kan hebben. Ik hou jullie op de hoogte van de uitkomsten 
@Candide Ja, want daar zitten vrouwen echt op te wachten. Een watchnerd die maar niet ophoudt over de oneindig(e) āinteressanteā features van zān horloges.
Dat is vooral een goed recept om in contact te komen met mannen! 
Victorinox ⦠ik denk dat je bij een dames team Grieks Romeins worstelen, of de Bulgaarse gewichthefsters wel in de smaak zult vallen dan.
Kijk dan zit ik toch bij mijn goede doelgroep!
Als ik muziek sta te maken vinden ze meestal mijn trombone interessanter dan mijn horloge.
Lopen met een gevulde kinderwagen schijnt volgens de experts nog veel beter te werken

We zullen zien! 
@Tiktikehv Muziek, ja dat werkt een stuk beter! Ik ben echt geen geweldige gitarist. Maar een liedje spelen en zingen speciaal voor haar⦠Er is geen vrouw die dat niet leuk vindt! 
Nouā¦
Ik heb nog geen vrouw gezien die geinteresseerd is in horloges (op de verkoopsters bij juweliers na danā¦). Een vrouwelijke collega zei wel eens dat ze een ICE watch tof vond, maar diezelfde heeft nooit iets over mān Tag Heuer of Omega opgemerkt. 
Ik denk dat het hetzelfde is als met autoās, vrouwen interesseerd het gewoon niet. En als ze doen alsof ze het wel interesseerd dan is het omdat een auto er āmooiā uitziet, of ācomfortabelā rijd, niet om de techniek of de snufjes of de heritage. Hetzelfde geld voor horloges denk ik zo.