Seagull only

Good morning Seagull folks… Zijn er nog meer die dit topic in leven willen houden? :sunglasses:

4 likes

Ik wil wel een duit in het zakje doen. :wink:

Ooit al eens een Seagull 1963 gehad. Maar stom genoeg ook weer weg gedaan. Dus op zoek gegaan naar een nieuw exemplaar en toen (per abuis) een variant in saffier overgenomen. Natuurlijk helemaal niet erg, en toevallig werd er ook al een plexi exemplaar aangeboden, dus nu heb ik er 2. Of eigenlijk 3 als je de Studio Underd0g meetelt, die hetzelfde uurwerk ‘onder de motorkap’ :face_with_peeking_eye: heeft liggen.

De twee Seagulls meteen voorzien van een mooi bandje. Dat maakt het wel af. :ok_hand:

Links het saffier, rechts het plexi. Het saffier maakt hem heel ‘strak’, maar niks kan op tegen de warmte van plexi.

Ook al zijn ze allebei model ‘1963’ ze zijn wezenlijk anders! Duidelijk van een andere fabrikant. Je ziet het voornamelijk aan de kroon. En ook de plaat lijkt iets anders qua kleur. Als ik moet zeggen welke beter is… dan is dat de saffieren variant. Maar welke is leuker? Dat is toch het ‘sexy-plexi’. :bikini:

Saffier

Plexi

7 likes

Mooie selectie en bijpassend verhaal. :sunglasses::+1:t3:

1 like