nee, ik krijg er letterlijk jeuk van, zonder gein of dubbelzinnige bedoeling.
OK, maar geen klachten over kwaliteit ofzo…
Nee, vanaf het moment dat ik weet dat deze en de meeste MN achtige straps van dit materiaal zijn ben ik er klaar mee dus kan niks zeggen over de kwaliteit.
Zoals gezegd, dit is iets persoonlijks. Net als de stof van trainingspakken.
Onder het mom van ieder gek zijn gebrek
Coole bandjes, jammer dat je 8 tot 10 weken moet wachten voordat je bandje opgestuurd wordt
Heb jij praktijkervaring met Erika? Prijsverschil groter dan het kwaliteitsverschil?
Er zat een Erika standaard geleverd op de Pellikaan HF die ik had. Draagt ook lekker, zit weinig verschil tussen. Misschien is de Erika langs de randen van de strap wat stugger en een fractie minder flexibel als geheel, ik heb 'm niet meer. De Erika is geen ‘‘no-pass’’.
Achteraf niet helemaal overtuigd van Erika en door een eerdere review van @zulu op nick mankey uit gekomen.
Aan jou heb ik ook niks
Maar eens kijken, ik vind de kleuren bij Erika mooier, bij Nick een beetje braaf.
Prijstechnisch echter… En zo’n haak is ook wel weer tof.
Is ook wel ander materiaal. Ik zweer bij Erika/NDC maar Mankey en the Watch Steward zijn prijstechnisch gewoon dik in orde
Shit, dan wordt het een mailtje naar Tante Erika voor een no-pass
Ik vind de bandjes van the watch-steward erg prettig. Heb een original en een single pass.
Bedankt allen.
Tot nu toe wordt “good old” Erica nog altijd als de enige mogelijkheid in de EU genoemd.
Ach, de laatste keer dat een horloge had met een MN strap er omheen is de strap met een zakmes verwijderd. Als in, ik heb 'm doorgejast en in de kliko gesodemieterd. NATO for life, G, want alles wat elastisch is, daar krijg ik geen jeuk van, maar het zit op één of andere manier echt nooit lekker.
Je bent dus de enige niet.
Bij nato heb ik dat inderdaad ook niet.