Ik was te haastig. Die informatie haalde ik uit een andere link. Welke bron nu beter is durf ik niet te zeggen.
En ik heb ook wel eens gelezen dat Bulova de modelrechten tijdelijk verworven heeft, en dat zij zodoende in hun recht staan met het het uitgegeven model. Maar dat kan ik zo gauw nergens vinden. Iemand die uitsluitsel kan geven? @lencoth?
Mijn post was met een knipoog! Voor zover ik weet is het een hardnekkige mythe dat Genta de Royal Oak voor Bulova heeft ontworpen. Alles wijst er op dat dit niet zo is, hij heeft hem voor AP ontworpen. Wat wel een raadsel blijft is dat AP Bulova niet heeft aangepakt voor het stelen van het ontwerp. Met name dit, heeft de Genta/Bulova legende gevoed.
Ik vind deze Seal erg mooi! Stuk mooier als het andere model. Ziet er stevig en bijzonder uit, ook 200m waterdicht he👌🏻
Zou ForaSec deze ook op voorraad krijgen!?
Ik heb er over gedacht het vorige model aan te schaffen, maar de afgekapte datum hield mij tegen.
Deze heeft dat nadeel niet en een leuke nostalgische uitstraling wat mij als vintage liefhebber aanspreekt.
Wie weet kom dit horloge wel in mijn verzameling?
Swiss Technology Production (STP) 1-11 uurwerk wat is dat precies?