Seamaster only II

Have a good one guys!

16 likes

Even een vraagje aan de Seamaster fanaten.
Ik heb een origineel Seamaster bandje overgenomen van iemand, maar deze sluit niet zo mooi aan als ik hier op een aantal foto’s zie. Het bandje lijkt iets te “dun”. Kan dit zijn doordat de chrono Seamaster wat dikker is dan de standaard Seamaster en heb ik hier een ander bandje voor nodig?


3 likes

Heb ik precies hetzelfde. Bij de planet ocean sluit hij boven wel mooi aan maar is hij uiteraard iets te smal wat niet zo opvalt.

2 likes

Het stoort me niet echt. Rubber zit echt lekker, maar wel weer wat geleerd. Al was het een wat duurdere les… :sweat_smile:

2 likes

Prachtig!

1 like

Mooi in z’n eenvoud

10 likes

4 likes

10 likes


Eindelijk een band die me bevalt op het horloge. Dat heeft even geduurd. Het horloge stond net op de schoplijst. Nu slaat twijfel weer toe :see_no_evil:

12 likes

Bij twijfel…:blush:
Staat m goed hoor

1 like

30 likes

Oh volgens mij de eerste groene Seamaster hier op HF, is het een oude foto, of heb je hem net nieuw opgehaald?

3 likes

Gaaf ik heb ook getwijfeld deze te kopen. Uiteindelijk toch voor blauw gegaan.

Blijft prachtig maar voor mij had hij wat feller groen gemogen. In sommige lichthoeken leek het horloge vrijwel zwart.

In dit licht is hij prachtig :smiley:

4 likes

Knal hem op een no time to die mesh

1 like

Heb hem nu een tweetal weken

Ah dat verklaart de datum, bij deze gefeliciteerd met je NA.

1 like

Hij is heel moeilijk in beeld te brengen.
Op mijn insta account @Qwatch3s staat er een reel waarin je de kleur beter ziet.

1 like

Is het te vergelijken met het groen vd AT?

Heel cool!!

1 like

Ken het groen van de AT enkel van eens te proberen bij de AD. Maar volgens mij is de seamaster net iets donkerder en minder sunburst maar meer glossy (bij gebrek aan een beter woord :slight_smile:)

1 like