Dacht nog. Misschien staat de indice op de 6 wel scheef maar dat is volgens mij niet het geval
Duidelijk zo, “is het erg”, ik vind van wel die merken lopen zelf te pronken hoe nauwkeurig ze wel niet werken
Deze is even in het ziekenhuis voor onderhoud bij Wesselink en Vreeker.
Mis hem nu al en mogelijk duurt het 6 weken!
Ze hebben het druk in op de operatie afdeling.
Je ziet hier goed hoe afhankelijk het van de hoek is hè….
Ik denk dat als het voor jou storend is, je er iets mee moet doen:)
Volg je gevoel.
ik laat de AD hem opsturen. Dan heb ik het iig geprobeerd.
En het is idd zo minimaal dat het vanuit sommige hoeken niet of nauwelijks is te zien. Ik dacht in het begin ook dat ik gek was. ( wat ook wel klopt trouwens )
Wauuw Pim, deze foto doet hem echt geen recht
Hopelijk schijnt de zon morgen ook nog, dan heb je in ieder geval al een wristshot gepost die klopt.
Ohh je hebt nog een punt ook! Mag ik me verdedigen dat het heerlijke gevoel in de zon mijn foto skills (die er al nauwelijks zijn) letterlijk en figuurlijk geblindeerd hebben?
Ik vrees dat hier een grap over mijn hoofd vliegt… Of had je het idee dat deze foto niet van vandaag is?
De datum zegt van niet, lol.
Ahh haha, scherp!!
Ik ga ff in een hoekje onzeker zitten zijn over mijn toekomstige posts.
Super classic
Dit blijft een topper en zou mijn ideale vakantie horloge zijn. Heb dit jaar de Explorer II meegenomen, maar zou graag een seamaster bond hebben en dat zou mijn keuze zijn dan.
Had een poos een chrono zoekopdracht uitstaan, maar moet eerst ff wat verkopen en dan komt deze er ooit zeker nog bij. Wat een topper.