Mijn Seamasters…
Laat ik nou toevallig nog een dikke Milanese in de box hebben…. Geïnspireerd door de nieuwste versie zal ik maar zeggen…
Die zwarte is wel een mooie voor bandjes wissel denk ik
Mijn seamasters komen noooit op een mesh! Ik vind het gewoon niks.
Terecht! Wat een horror.
Nee een AT op mesh lijkt me ook geen smoel inderdaad.
Mijn Seamaster 300 (heritage) met de liquid metal bezel had een probleempje…er was een cijfer uitgevallen (de 1 van de 10) - wat volgens mij onmogelijk zou moeten zijn!
Gelukkig binnen garantie dus een volledig nieuwe bezel gekregen zonder kosten (gelukkig want die zijn best duur geloof ik…)
Tot mijn verbazing ook de oude bezel ook weer terug gekregen en natuurlijk in een mooie service doos.
Goede service van Omega maar wel onverwacht dat het gebeurde! Bij de ceramic bezel van de Tudor Pelagos is het een bekend fenomeen maar bij Omega had ik er nog niet over gehoord.
Dat zou ik ook niet hebben verwacht.
Dat doet Omega wel goed, zo zouden alle merken dat moeten doen, het is toch je bezit ondanks dat het een garantiekwestie was.
Tof! Bijzonder model. De bezel inlay is van witgoud toch?
Ja klopt! Bij de laatste redbar meeting had ik even een Peter Blake om de pols en toen wist ik het qua formaat zeker!
Is dit niet de 2533.50.00, zo ja op de Omega staat dat de kast witgoud is en alleen de band staal?
Nee alleen de bezel, het staat verkeerd op de omega website
Oh wat een fout is dat dan zeg, vond het al een vreemde combinatie wat niet goed uit zou pakken met het harde staal op een zachte kast.