Tnx
Ah, nou snap ik m
Tnx
Ah, nou snap ik m
Sommige horloges zijn in het echt zo mooi maar erg lastig te fotograferen. Bij dit horloge heb ik het echter net andersom
Je vindt hem niet mooi?
Op foto’s vind ik hem mooier overkomen.
Dat is balen
Verkopen dan.
Of een 1:1 foto van het horloge erop plakken.
O wacht, tl1 die stiekem ergens vanaf moet misschien.
Wow deze is heel bijzonder en heel knap gemaakt ook. De inleg bij de kast is toch goud? Dat is geen coating maar er echt ingezet.
Volgens mij zag ik ‘m laatst langskomen in een catalogus van 1984
Tja, hij is heel bijzonder inderdaad. Omega heeft volgens mij tot op heden nog niet echt vrijgegeven hoe ze de Polaris gemaakt hebben, want het betreft inderdaad een inleg van goud.
In een catalogus van 1984 kan hij zeker gestaan hebben, want als ik het goed heb is de Polaris op de markt gebracht in 1982.
Ik ben er in ieder geval heel blij mee, je ziet hem niet heel vlot.
Dank voor je reactie!
Hmmm ik heb nog even opnieuw in de 1983 en 1984 Omega catalogus gekeken en daar is geen Seamaster model te vinden met digitale display. Wel één bijzondere Speedmaster met zo’n eigenschap maar niet jouw horloge noch de andere productlijnen. Ik vermoed dat het wellicht iets later in de jaren ‘80 kwam? Of er was een andere reden dat het uit de catalogus werd gehouden.
Hier wat informatie uit de ‘83 en ‘84 catalogus. Het is dus titanium met 18 karaats goud inleg. Heel knap gedaan. Echt naadloos.
Waarom heet het een Polaris? Het is toch geen JLC
En als iemand een ‘81 of ‘90 catalogus heeft, dan neem ik het graag over (ook alles van 93 of eerder)
Het type dat ik heb is gemaakt in 1988. Het is een gelimiteerde uitgave ter ere van de Olympische spelen in Calgary en Seoul en heeft een heel legioen aan stopwatch functies.
De allereerste Polaris is gemaakt in 1982, was voorzien van een quartz uurwerk en had inderdaad geen digitaal display
Heb het juist andersom