Seamaster only II

Zeker!

NA! Na lang wikken en wegen, alles is voorbij gekomen, toch mijn echte droomhorloge kunnen kopen! Heel erg blij mee.

32 likes

Helemaal terecht! De voorpret moet al heerlijk zijn maar nu elke dag genieten ook, van harte!!

1 like

Heeft iemand hier de Forstner bullet bracelet voor z’n seamaster, en zoja, wat zijn de ervaringen hiermee? :slight_smile:

plaatje van het interweb:

8 likes

Neen maar zit wel te twijfelen over die oyster band van hun

Beide :slight_smile: De originele stalen band is niet echt ‘my cup of tea’. Maar deze heb ik wel om de set compleet te houden. Voor de rest wissel ik graag rubber en staal af, en deze band is een kanshebber, maar ik vind er zeer weinig foto’s of reviews over terug… vandaar mijn vraag

Dankje! Lekker de zomer in zo😄

1 like

@WatchWalker had jij niet zo 1?

Wist niet dat de banden van de huidige en de voorgaande zo verschillen van elkaar?
Heb zelf de voorlaatste en die band zit prima vind ik

1 like

Snap ik, top horloge! Veel draagplezier

1 like

Dacht het niet.

Mijn excuses dan ben ik mis :innocent:

1 like

Blijft imo de mooiste Seamaster ooit gemaakt. Ik had 'm in het zwart en heb 'm met enorm veel plezier gedragen.

Ah ok, thx dat wist ik niet

1 like

Heb een vraag over een van de vorige posts. Ik heb zelf een zwarte seamaster uit de periode 2012-2017, maar hoe kom ik achter het precieze productiejaar?

Eigenlijk alleen met een extract of the archives wat ca. 120 euro kost, maar dan moet het horloge wel min. 10 jaar oud zijn anders betaal je hun alleen voor hun tijd om het uit te zoeken.

Oke dus voor productiejaar hou je voor t gemak die 2012-2017 aan? Bedankt

Ik dacht dat er een serienummer calculator op internet is?
Daar kan je dan het serienummer invoeren en geeft hij aan uit welk jaar het horloge komt.
Weet zo even niet de site…
Maar google is je beste vriend! :+1:

Werkt volgens mij alleen goed als het een oudere Speedmaster moonwatch betreft omdat daar vaak EOA’s van zijn aangevraagd en gecategoriseerd www.ilovemyspeedmaster.com.

1 like

Ik heb even lopen googlen en via deze site werkt het bij mijn omega seamaster iig.