Seamaster only II

Tokyo 2020 Seamaster time :slightly_smiling_face:

16 likes

7 likes

11 likes

5 likes

10 likes

13 likes

Vandaag de eerste keer de uncle seiko gemonteerd… had deze aangeschaft nog voor ik de seamaster kocht omdat ik ervan overtuigd was dat de originele bracelet mijn ding niet was en ik dus op rubber ging kopen

toen ik echter bij de AD ging passen had de verkoper een seamaster om en moest ik mijn mening over de bracelet herzien

al die tijd (ondertussen anderhalf jaar) dus de originele bracelet gedragen en is de uncle seiko in de lade blijven liggen tot vandaag dus

deze is qua kwaliteit niet te vergelijken met de originele… die is gebouwd als een tank waar deze eerder wat “flimsy” aanvoelt… is een gevoel want de US is ook goed van kwaliteit maar toch twee verschillende beestjes… in ieder geval staat deze heel goed op de seamaster, niet origineel maar het geheel klopt - althans naar mijn gevoel

14 likes

Ik vind hem mooi. :ok_hand:

1 like

11 likes

Best leuk, maar zou het persoonlijk toch gewoon bij het origineel houden.

2 likes

Waarschijnlijk moet ik 1 van deze 2 offeren voor een nieuwe aankoop, maar welke ben ik nog niet over uit

Lastig hoor…

15 likes

5 likes

Eentje van eergisteren en vandaag :blush:

16 likes

Spiegeltje :slightly_smiling_face:

13 likes

Ik zou de 300M opofferen. Een andere leuke optie is om ze allebei te verkopen en een 2254 Peter Blake aan te schaffen.

4 likes

Maar wat wordt de nieuwe aankoop?

1 like

Dat vermoeden had ik al :wink:

De PO is natuurlijk wat veelzijdiger dan de smp, maar die is juist weer karakteristieker en brengt wat kleur in de ‘verzameling’

Peter Blake doet mij niet zoveel moet ik zeggen.

Ik heb een aquatimer op de korrel @Steven86

1 like

Weet niet wat de overweging precies is maar dit zijn wel twee iconen die evt. opgeofferd gaan worden…

1 like

Als het mijn keus zou zijn, doe ik de PO eruit. De OG SMP is origineler in jouw set m.i.

Maar ik ben bevooroordeeld … :innocent:

10 likes

Dit is de overweging

12 likes