Seamaster only II

Het zijn die golfjes op de dial die het hem doen :wink:

16 likes

Gelukkig, op zo’n mooie Seamaster kan echt geen nato band. Je hebt het licht gezien en de stalen band erom, leer en rubber kan ook nog wel hoor :wink: :+1:

3 likes

Voorlopig op staal, misschien nog een keer op rubber maar leer vind ik geen gezicht

Wat een combo blijft dit! :heart_eyes: Zo jammer (maar begrijpelijk gezien de prijs) zie je deze versie nooit met de stalenband.

1 like

Je spreekt iemand aan vanwrge duiker op nato maar beveelt zelf

Aan…

Ok

1 like

Je weet toch Willem, ben een beetje seniel aan het worden :grin:. Maar bedoelde natuurlijk dat ik het voor geen meter vind staan een nato band op een Seamaster (persoonlijke smaak), maar wel die andere banden. En ik adviseerde natuurlijk niet om met leer te gaan duiken :wink:

Al leg je hem achter in je kledingkast op leer.

Een duiker op leer is echt nooooit beter dan op nato.

2 likes

Check het logo!

13 likes

Kijk Willem, dat maakt het forum juist zo leuk dat smaken verschillen.
Als we allemaal dezelfde smaak zouden hebben wordt het een saaie boel. Ik heb duikers zowel op staal,leer,rubber en nato. Maar en dat is mijn persoonlijke mening, moet het wel passen bij het type horloge. En op een Seamaster komt bij mij echt nooit een nato, moet er ook niet aan denken om een Rolex op nato te dragen maar een ander kan dat dit weer prachtig vinden. :ok_hand:

Neem het hem niet kwalijk…

@fredpanarai1 is niet alleen…

… maar sprak hem onlangs ook over z’n ogen. Die ziet t verschil niet tussen een Seamaster en een flikflak. :wink:

Sorry beste Ferry, je kan ook niks in vertrouwen vertellen hè!? :face_with_hand_over_mouth::heart:

1 like

Heeft ook zo zijn voordelen hoor, doe een Invicta om en ga showen met mijn Rolex :wink:.

Nee dat blijkt, zat ik toch met een bouwvakker te praten :rofl:. Maar het is je vergeven hoor :ok_hand:

1 like

:joy::joy: Touché!

Waarvoor dank! :wink:

1 like

Veel beter!

1 like

12 likes

Bond moet tegenwoordig op de kleintjes letten :grin:

20 likes

Gaaf horloge!! Hoe bevalt deze?

1 like

Goed, hij is qua uitstraling iets bescheidener dan de normale blauwe Seamaster.

2 likes

Traditionele stuurfoto vanuit de Kids Marina in Rotterdam.

12 likes

Waar zit dat in: plaat (matter?) of bezel?

1 like

Aluminium matte bezel en matte wijzerplaat

1 like