Xpost
Onwerkelijk hoe de kleine details dansen in het licht
Na 1 week is de “honeymoon phase” nog lang niet voorbij
Een diameter van 42mm met een lug to lug van 50mm op een 18,5cm pols staat niet verkeerd dacht ik zo!

Kwaliteit van de foto’s daarentegen is wat minder.

Staat inderdaad niet verkeerd
Heel mooi
Op een YouTube kanaal heb ik iemand horen zeggen dat er een nieuwe Seamaster 300 aankomt. Kleinere diameter, dunner en een tapered bracelet.
Het is speculatie ik weet het maar toch.
Exact
Robert-jan van Fratello hintte hier een tijdje geleden ook al naar. Die is meestal wel goed op de hoogte, wat Omega betreft.
Ik zou het wel heel gaaf vinden en misschien zou het mij zelfs wel over de streep trekken om er één te kopen. Omega kennende zal het helaas ook wel gelijk genoeg reden zijn voor een flinke prijsverhoging.
Broere is aardig ingevoerd qua Omega schat ik in ja.
Ben dol op Seamaster horloges.
Jaartje wachten en dan grijs kopen of gebruikt. Scheelt flink met Omega
Die tramrails-band moet weg. Omega heeft in het verleden genoeg mooie banden gemaakt om als inspiratie te gebruiken.
Inderdaad.
Wellicht maken ze een update versie van de 2254.50 bracelet of gebruiken ze de Speedmaster bracelet.
Who knows
Als je de 300m bedoelt; Ik zou hier niet zomaar vanuit gaan, want eerst is eigenlijk nog de Planet Ocean aan de beurt, tenzij daar de Ultra Deep als update wordt gezien. Ik denk dat de corona-jaren alles een beetje hebben opgeschoven.
Oké
Ben benieuwd
Tof model! Welke ref is dit?