Ja das top! En ben ook niet zo kapot van de stalen band, lompe clasp, geen taper, scherpe randen en een gedateerde look.
Maar goed incoming
Ja das top! En ben ook niet zo kapot van de stalen band, lompe clasp, geen taper, scherpe randen en een gedateerde look.
Maar goed incoming
Staat m ook goed!
Veel witte Seamasters hier. Mooi hoor.
Mooie Nekton. Heb je die al lang?
Thnx, eerder al een keer gehad en verkocht … deze is een uurtje of 2 geleden gekocht
Gisteren de witte op staal (ook voor de tweede x ) , vandaag de nekton op rubber zodat ik mooi kan wisselen en wat doe ik …. Alle twee op nato
Denk dat Van Baal wel blij met je is
De witte en Nekton zijn mooie versies maar de mooiste heb je een paar jaar geleden verkocht
Ik hoop het , de mooiste …
… yep die was idd ook super , het mooiste vind ik lastig naast de andere, scheelt allemaal weinig en ze hebben stuk voor stuk hun eigen ding
Of iets mooi is is natuurlijk altijd persoonlijk maar het was wel een speciale editie voor Tokyo 2020 die beperkt leverbaar was.
Zeker , je ziet ze bijna nooit … blijft ook super , erg strak zo op nato
Ik moest er nog even over denken , tijdens het eten gaat dat prima
Yep ik ben het wel met je eens dat de Tokyo versie zeker het mooiste is …. Maar , nu komt het .
Weet ik niet of ik dat bij deze duiker altijd nodig vind, geblauwde wijzers zijn super maar de zwarte op hun manier ook erg strak op de toch al erg witte plaat.
Daarom hangt het bij mij een beetje van m’n bui af …
Maar specialer is de Tokyo sowieso dat is zeker …