Seamaster only II

En ze vragen voor die caseback 400 euro meer tov een standaardmodel, als ze nou de markers overgenomen hadden van onderstaande versie was het prijsverschil nog wel schappelijk:

8 likes

Ik begin die Nekton steeds meer te waarderen. Misschien wel mooier dan de standaard versie… :slightly_smiling_face:

Poah.

9 likes

Vraagje: weet iemand of een Omega 1504/826 band ook op een Seamaster 2541.80 past? Weet het verschil niet helemaal met de 1503/825 band die er op hoort.

12 likes


ceramic power

14 likes

Can I get a high five :raised_hands:
Ik mag hier ook meedoen!

40 likes

Wat een binnenkomer! :smile: :100: Schitterend horloge.

3 likes

Ik ga het heel voorzichtig vragen gezien de foto, maar waar heb je deze gekocht?

1 like

Hier uit het blauwe deel.

OK, gelukkig. Dan zal het de lichtval op de bezel zijn die gekke effecten geeft. Ik dacht heel eventjes dat het een nep bezel was. Sorry hoor.

1 like

14 likes

Ik vind hem ook erg fraai. Ik denk ook goed te combineren met de blauwerubber band.

Al ben ik wel heel benieuwd hoe hij is in het echt zonder de saturated foto’s van omega zelf.

6 likes

Lewis Watchco had zelf begin maart een mod gedaan voordat deze geïntroduceerd is;

3 likes

Wat een heerlijke knaller blijft het ook op een nato :heart_eyes:

16 likes


17 likes

:rofl::rofl:

jij hebt geen smaak :rofl: (en zwart is ook mooi).

jij de 1450 al besteld?

1 like

Die nato ziet er comfortabel uit. Mag ik vragen welke dit is? Elastisch spul?

Die in het groen lijkt me cool :ok_hand:

Dit is een originele van omega.
In deze kleur is die van een hele andere geweven stof gemaakt als de zwarte seatbelt die bij speedmaster zit (en die is ook prima👌).
Deze glimt ook helemaal niet zoals de zwarte bij de speedy wel doet.
Ik heb geen idee of ze de groene ook in deze stof maken.

Persoonlijk vind ik deze overigens comfortabeler dragen dan de zwarte van de speedy.

8 likes