Seamaster only II

Yep :blush:
De zwart witte is ook schitterend maar deze is net wat mooier. En ik heb de panda BB Chrono ook nog.

1 like

Prachtige verzameling omega’s heb je, ik geloof dat het je favoriete horlogemerk is.:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Zou je denken? :grin:

Dit is mijn zwaarste Omega. 3kg brons :blush:

10 likes

Haha :grinning_face_with_smiling_eyes: ja dit heeft alleen een die hard omega fan.:+1::+1:

1 like

Mogge :blue_heart: :jp:

20 likes

Sorry voor de Seamaster spam :blush:

Nog ff snel geplonsd voordat het zwembad weer aan werd gevuld met regenwater :ocean: :grin:

20 likes

ik vind deze echt wel mooi, maar prijsverschil met de compleet blauwe!?

1 like

Dat is relatief. List is hij €400 duurder dan de normale Seamaster 300 op staal.
Ik vind de kleursetting gewoon super. En het is een Tokyo 2020 special edition. Deze past mooi bij mijn Tokyo 2020 Rising Sun Speedy :jp:
Ik heb de witte met zwarte bezel ook nog maar die staat al in het blauwe gedeelte.

12 likes

Dan valt idd mee. Dacht dat hij duurder was.
Die 2 gaan t nog goed doen denk ik.
Ik ben nog wel te porren voor een totaal blauwe. Heb ik gehad maar spijt van weg doen

1 like

wat proberen met tekst erbij :yum:

12 likes

Koffietijd :coffee:

21 likes

bij mij komt de tokyo volgende week weer aan de beurt … sjonge jonge blijft een super klok :+1:

maar zwart op leer bevalt mij als tegenhanger ook zeer goed :sunglasses:

12 likes

img-4570-500x500

Ik zie de laatste tijd mooie groene dials, oa bij Tag Heuer.
Zou Omega dat ook niet moeten doen bij de Seamaster?

Mika

8 likes

eerlijk gezegd denk ik van niet, vind dat ze al best veel versies hebben en wil je een groene pak je toch een aqua terra :wink::+1:

1 like

Photoshop probeersels:

Edit, nog eentje om een pols:

12 likes

Ziet er goed uit👍

:jp:

14 likes

Koffietijd :coffee: :grin:

15 likes

ja ja blijft mooi :joy:… wilde eigenlijk even wisselen maar goed, hangt weer om de pols :partying_face::+1:

3 likes

Mooi gedaan.
Misschien als Wimbledon editie.
Ik hoor namelijk dat veel spelers klagen over natte / glibberige banen.

Mika