Seamaster only II

Maar wat komt er voor terug? :smile:

Edit:
Ik moest hier wel om lachen op Marktplaats. :grin: De zoektermen zitten wel goed. :ok_hand:

“geen ruil inruil ook niet als het een ;
breitling rolex tudor audermars iwc seiko omega tag heuer sinn damasko nomos doxa glashutte rado hamilton tissot etc is”

1 like

Ik hoorde in de wandelgangen dat hij zijn naam gaat veranderen in TudorSubbie. :wink:

2 likes

nee Tudor sowieso niet , de 58bb serie viel tegen … het lijkt aardig, maar mijn seiko marinemaster is goedkoper en mooier afgewerkt en de seamasters kosten ook wel meer maar zitten echt een klasse hoger…

volgende week komt er een Grand Seiko GMT binnen, en ik hou m’n ogen open voor een oyster perpetual 41 … al zal dat nog best even kunnen duren😉

1 like

Welk getijde van het jaar dan ook sowieso een prachtig horloge😀

1 like

Dit was een inside joke voor @Petteflet

Ik ben erg gecharmeerd van 1 GS GMT en dat is de SBGJ235 (blauwe Mount Iwata) maar de kast en band is het struikelblok.

1 like

Nice :heart: staat je goed

1 like

Vandaag weer de “grote” Seamaster :grin:

13 likes

Ja jij hebt natuurlijk ook ervaring met zowel de BB58 als Seamaster. Ik zit zelf een beetje in een spagaat, één van de twee moet het veld ruimen om eind dit jaar plaats te maken voor een Submariner. Maar ik vind het nog lastig kiezen!

De BB58 is wellicht iets eenvoudiger qua dial en afwerking, maar zeker wel goed. Daarnaast vind ik de historie van Tudor wel tof. Bij de Seamaster ben ik bang dat hij snel out-dated is zodra er een nieuw model zou komen. Ook al is het met het Sedna goud echt wel een knaller!

Ik kan niet kiezen. :smile:

OP41, erg gaaf @seamaster! Welke kleur?

9 likes

ik wist het wel :yum::+1: seamaster blijft vet … ook de oudere edities blijven gewild :wink:

kwa kleur zou groen of zwart de eerste keus zijn maar blauw en zilver mogen ook … mag al blij zijn als er een tijd komt dat ze weer voor list gaan :joy:

2 likes

Seamaster houden :grinning:

3 likes

:sunglasses: Blijft een heerlijk horloge.

16 likes

Komt mij bekend voor :wink:

9 likes

Ik zou de Tudor houden, ondanks de overlap met de Submariner. Twee ingetogen klassiekers!

2 likes

Mogge

14 likes

Ik vind de Seamaster geweldig. Ik twijfel nog of ik deze ooit ga inruilen voor de nieuwste… Ze hebben allebei zo hun voors en tegens.

15 likes

6 likes

Sinds vandaag deze om

8 likes

Nieuw? Ik heb deze om:

7 likes

Heel fraai :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Technisch gezien ook een Seamaster. Ik zou er alleen niet mee onder water gaan.

5 likes