Seamaster only II

:jp:

16 likes

4 likes

Zeer terechte ruil! Nu door naar zwart en dan wit :rofl:

3 likes

Die grijze was inderdaad ook heel mooi maar in fel zonlicht leek het toch meer op zilver en voor een duiker vind ik dat toch wat minder.

1 like

Hahaha zie dat niet zo gauw gebeuren. Wit is imo meer geschikt voor een dresser of chronograaf en zwarte duikers heb ik genoeg gehad.

19 likes

:top:

1 like

6 likes

Inmiddels al een Tempomat binnen? Ik wel.

1 like

Mijn seamaster (aqua terra) is 39mm. Draagt groter dan mijn speedmaster date en is nèt aan op mijn pols van 17.5cm

Nee nog niet. Vooralsnog alleen een goedkoop eBay alternatief, waar ik niet ontevreden over ben overigens. Bevalt de Tempomat?

Het bevalt wel, maar ik had er wel meer van verwacht. Voor het bedrag zeker. Ik ben bang dat ik uiteindelijk toch bij Zealande uit kom, al vind ik die verschrikkelijk duur.

Classic in the making

1 like

Het ging hem (in april) om een 41mm Seamaster. Een duiker.

1 like

Ik twijfelde of een seamaster aqua terra ook in het rijtje past. Maar blijkbaar nemen we het niet zo nauw :slight_smile:

7 likes

Ik heb de Holzer voor mijn Oris, maar de sluiting is net zo lullig als die van Seiko uit de jaren 70.
Na een tijdje sluit deze niet zo vast meer en opent de band zich te vaak automatisch.

15 likes

dit blijft een geweldig horloge

Ik krijg net een mailtje van Zealande.

AN EXCEPTIONAL HOLIDAY SEASON AT ZEALANDE !

10% korting op alle orders tot het einde van het jaar plus een gift als je een speciale voucher-code gebruikt.

10 hele procenten. Het moet niet gekker worden zeg!

2 likes