US1450 van Uncle Seiko
Op staal. Heb er inmiddels een rubber bandje bij besteld. De grijze had ik net als jij op rubber.
Hoi Allen,
Ik ben nieuw hier. Aangenaam!
Tot afgelopen september droeg ik alleen een apple watch en had ik zelf niet zoveel met horloges maar sindsdien is het virus toegeslagen. Ik begon met twee orients ( waarvan 1 verkocht) en een seagull 1963 maar afgelopen kerst besloten dat ik meer voldoening zou krijgen van een wat hoger segment.
In eerste instantie wilde ik een breitling superocean heritage II ( waar ik nog steeds heel verliefd op ben) maar de omega is toch een betere keuze, in mijn ogen, als eerste luxe horloge.
De breitling komt wellicht ook nog wel in de toekomst.
Toen was de keuze tussen de witte en zwarte nog lastig tot het laatste moment maar uiteindelijk voor deze zwarte gekozen. Ik ben erg blij met de keuze
Welkom! En een uitstekende keuze. Was ook mijn eerste in het hogere segment. Veel draagplezier
Lijkt op de 007 commander watch strap
Oké daar was ik mij niet van bewust.
Interessant weetje. Thanks!
de witte dial is toch ook echt heel mooi he.
Ik heb bij van baal tot de laatste minuut getwijfeld tussen de witte en de zwarte. en nog steeds zou ik willen dat ik ze af en toe kan afwisselen.
Zwarte is ook prachtig !
Heb je ook rubberen band erbij?
Nee ik dacht dat Koop Ik wel in het voorjaar. Ik vind de prijs voor een rubberen strap ( zonder een mooie clasp clasp) ook wel bizar duur.
Ik heb er daarom toevallig vorige week een imitatie van besteld voor €50 moet ik nog binnenkrijgen
Zag ook een foto van een seamaster op een mesh bracelet wat ik een erg mooie combi vind. Die heb ik besteld via watchgecko en moet ook nog binnenkomen.
Dat heb ik met de zwarte😅, en met de blauwe variant ook wel trouwens. Is gewoon een top horloge
OEM band is een hoop geld voor een stukje rubber, maar is het meer dan waar imho
Ik vind de witte op zwart rubber ook mooier dan de zwarte op zwart rubber.
Dus met zo’n imitatie band van €50 kan ik t even testen
Terug van kortverblijf bij Depooter in Hasselt
Ref. 2599.80
Vier jaar geleden aangeschaft en toen erg getwijfeld tussen deze en de 2225.80, maar uiteindelijk voor de “originele versie” gegaan omdat de wijzerplaat - naar mijn smaak - beter in balans is mét lume op 6 en 12 uur en de wat subtielere tekst
Blijft elke keer opnieuw verrassend hoe comfortabel die band draagt!