Dit is de US1450 van Uncle Seiko
Gefeliciteerd! Spelen met het licht. Elke keer weer een feestje voor je ogen hoe het licht er op valt.
Had deze blijkbaar in het omega only topic geplaatst maar was de bedoeling om die hier te posten dus even een crosspost
Die dials zijn toch … ik dacht altijd dat die foto’s op Instagram bewerkt waren… Nope
Ja het effect van die Seamaster dials is echt heel gaaf he. Een heel fotogeniek horloge wat dat betreft.
Ai met zo’n foto van de seamster Sedna goud blijft het gewoon pijn doen dat er geen midszize van is… Ik blijf duimen dat dit nog gebeurt, maar vrees het ergste…
Ach midsize , zoveel horloges voor midsize . Als je zoals ik een 19-19.5cm pols hebt valt meer af dan in omgekeerde richting .
Ben op de Nekton nog niet uitgekeken alhoewel die 43 snelverstellingen een ruil wel aanlokkelijk maken
Imitatie… Ga je hem zelf Flaggen of wacht je op de anderen?
Waarom koop je niet gewoon een Zealande bandje? 1/3 van de prijs en wel de kwaliteit.
Ik dacht uit m’n hoofd dat die Zealande 120 euro waren. Blijkt al 150 te zijn.
Volgens mij kost een Seamaster bandje incl. sluiting rond de 300 - 350.
Wat is flaggen, mag ik dit niet posten?
Anders stuur ik hem terug hoor maar dacht er iemand ook blij mee te kunnen maken
De rubberen strap van omega is echt belachelijk duur.
Bij breitling krijg je voor hetzelfde geld er tenminste nog een mooie clasp erbij,
€350 voor een stukje rubber is vd zotte,
Dus het was voor mij gewoon een goedkope manier om te checken of zo’n rubberen strap (qua uitstraling) iets voor me is.
Omdat ze enorm goed zijn!
Fit, materiaal en vorm zijn gewoon heel goed. Er zit ook best wat techniek in om ervoor te zorgen dat je niet zo’n lelijke flap hebt hangen.
En omdat het Omega is.
Bij Breitling is dan wel de krokodillen strap zonder sluiting €560, waarom?
Nee je mag gewoon niks geen imitatie posten. Anders zie je straks door de bomen het bos niet meer of iets echt of nep is. Op je plaatjes zie ik allemaal ‘Omega’ staan maar dat blijkt het dus helemaal niet te zijn.
Daar maak je niemand blij mee.
Ah ok.
Ik heb t weg gehaald. Mea culpa
Krokodillen zijn taaie beesten extra fysieke arbeids kosten.
Bij Omega kosten ze maar rond de € 300, bij een (zeer kundige en zeker niet goedkope) custom strap maker in Canada ben ik ook maar de helft kwijt. Aangezien ik altijd voor een horloge op een stalen band zou gaan en het leer achtermarket koop is dat bij Breitling de meest economische keuze.