Past deze omega band ook op de SMPC? Of zou de sluiting te gebruiken zijn op de SMPC versie van Zealande?
Zit bij mij op de blauwe SMPC, dus ja past.
Ik bedoel de voorloper van de huidige SM300. Ik zie dat jij hem op de nieuwste versie hebt.
Ja ik heb idd de nieuwste of hij op de voorloper past weet ik niet zeker.
Curaçao?
Yes! Lekker hoor.
magisch mini tapijtje
Laatste (4e) en eerste generatie Seamaster 300M
Wijzers, kastvorm, heliumventiel, golfjes, het is er allemaal nog, maar toch in 25 jaar wel een heel ander horloge geworden.
Ondanks dat ze niet echt in elkaars vaarwater zitten moet er toch één gaan wijken. Welke ben ik voorlopig niet uit. Die eerste generatie draagt zo lekker, maar de voorsprong in techniek en daardoor afwwrking is het laatste model wel aan te zien. Nog even genieten van allebei.
Denk het niet. Stalen banden zijn ook niet uitwisselbaar zonder endlinks te veranderen.
Als de breedte hetzelfde is wel lijkt me. Zealande is vrij soepel. Kan je dat dikke gespje welndoorheen frotten.
Ik vind hem met de zilveren bezel perfect
Dank je. Ik heb toen ook heel bewust voor een niet-geleurde bezel gekozen. Maakt het horloge veel minder een duiker. Duikers waren (en zijn nog steeds) niet mijn favoriete horloge.
Ook bij de 4e generatie heb ik voor een niet-gekleurde (zwart) bezel gekozen, alhoewel ik dit wel heel duidelijk een duiker vind, maar wel één die ik erg graag zie.
De 1e generatie zal zijn weg naar het blauwe gedeelte eerdaags toch gaan vinden🤔
Origineel? Heb je een artikel nummer?