Seamaster only II

Schitterend tuurlijk hoort ie erbij. Eigenlijk is dat de ÜberSeamaster.
Thnx ben er (weer) blij mee met deze herintreder

1 like

Binnenkort deze maar ruilen voor de groene variant denk ik.

16 likes

Meh ik heb hem nog niet gezien in het echt maar vind em op de foto’s een beetje saai groen. Misschien irl een stunner hoor.

Ik ook niet hoor maar ik vind hem echt tof en ik probeer ook een beetje kleurdiversiteit te kweken. Waarschijnlijk in de zon onweerstaanbaar zoals met de meeste horloges.

1 like

18 likes

Bizar hoe zo’n close up wristshot vertekend.
Ik zag zondag dat dat ding best “klein” viel bij jou, maar nu lijkt hij echt mega groot.

Lijkt wel zo hè?! Toch is 42 mm echt perfect voor mij. Al moet ik er wel bij vermelden dat ik dat vooral zelf vind :sunglasses:

17 likes

Knal blauw in de :sunny:

13 likes

Dank je wel🙂

Wist het niet zeker dus dacht ik vraag het even.

Mee eens!

Fijn om te horen dat je er blij mee bent, nu lekker gaan genieten doe ik ook nog elke dag🥰

Mogge :sunglasses:

25 likes

Hier een voorbeeld hoe vertekenend foto’s kunnen zijn. :joy:

16 likes

geweldig mooi klokje…:slight_smile:

1 like

Thanks! De foto’s zijn bedoeld om te laten zien dat hij op sommige plaatjes groter lijkt dan hij in werkelijkheid is.

1 like

Heb ik net zo. Plus dat ie ook gewoon 42 is met naar verhouding best een grote wijzerplaat. Een en ander lijkt soms ook best groot. Toch vinnikem cool

4 likes

Nou blijf ik hem ook wel fors vinden hoor. :sweat_smile: Maar toch is dit de laatste die ik kwijt zou willen. Op rubber draagt hij wel lichter moet ik zeggen.

1 like

Rubberband heb ik besteld, hoop deze week te ontvangen!

2 likes

Ik heb de groene besteld op rubber. M’n AD kon niet zeggen wanneer ze binnenkomen, maar ik las ergens dat ze eerst naar boutiques gaan en daarna pas naar AD’s en dan misschien ergens in juni pas binnenkomen. Iemand enig idee? :sweat_smile:

2 likes

Avond :last_quarter_moon_with_face:

19 likes

Heel benieuwd hoe die in het echt is! Ik denk dat de helderwitte indices wel mooi uitkomen op het groen. :green_circle: :ok_hand: Juni schiet al op. :sweat_smile:

2 likes

Haha, ja bijna… :joy: Maar ook heel benieuwd, denk heel leesbaar en rustig, maar zeker in de zon heel ‘sprankelend’. We gaan het zien!

1 like