Seamaster only II

10 likes

Wat een zomerknaller is dit toch. :grin: :desert_island:

Mijn mooiste horloge. :v:

19 likes

FTFY

1 like

14 likes

15 likes

Ik ben het geheel met je eens

16 likes

Voor mij nog steeds één van de mooiste
Zeker op Paasmaandag

20 likes

17 likes

14 likes

12 likes

Mooie hoor. Weet je wat de lugmaat is Van dit horloge

PepperyFarGrizzlybear-max-1mb

Beter gezegd geen idee🤣

1 like

15 likes

Is de 41mm toch? 47 a 47.5mm ±

Yes dat weet ik dan weer wel.:partying_face:

1 like

10 likes

Ideaal tijdverdrijf tijdens saaie meetings… staren naar de Seamaster :heart_eyes:

Deze is eigenlijk sinds de aanschaf bijna niet van de pols geweest.

Zoek nog een horloge met blauwe wijzerplaat en kan mijn gading niet vinden, zou een blauwe Seamaster erbij over the top zijn? :joy:

13 likes

Klinkt bekend, ik heb die van mij nu een maand en de rest is de kluis niet meer uit geweest.

1 like

Ik heb een witte en het ging ook even door mijn gedachte om er een blauwe bij te nemen. :sweat_smile:

3 likes

2 nieuwe Seamasters samen zijn nog steeds goedkoper dan één tweedehands Submariner :joy: #justification

probleem is idd dat mijn andere horloges geen draagtijd meer krijgen, de Seamaster past gewoon voor elke gelegenheid, is robuust, waterdicht en heeeel mooi

Als ik dezelfde criteria hanteer voor mijn zoektocht naar een blauwe dial heb ik nog niet echt iets gevonden waardoor ik de Seamaster thuis zou willen laten tenzij in hogere prijsklasse en dat is niet echt de bedoeling - oorspronkelijk idee was zelfs om een lager budget te hanteren.

Maar zoals gezegd, ik vrees een beetje dat ik toch telkens de Seamaster om de pols ga gooien waardoor die blauwe dial waar ik voor gesettled ben in de lade gaat blijven liggen

the search continues… en das het leuke aan onze hobby natuurlijk

5 likes