FTFY
Mooie hoor. Weet je wat de lugmaat is Van dit horloge
Beter gezegd geen idee🤣
Is de 41mm toch? 47 a 47.5mm ±
Yes dat weet ik dan weer wel.
Ideaal tijdverdrijf tijdens saaie meetings… staren naar de Seamaster
Deze is eigenlijk sinds de aanschaf bijna niet van de pols geweest.
Zoek nog een horloge met blauwe wijzerplaat en kan mijn gading niet vinden, zou een blauwe Seamaster erbij over the top zijn?
Klinkt bekend, ik heb die van mij nu een maand en de rest is de kluis niet meer uit geweest.
Ik heb een witte en het ging ook even door mijn gedachte om er een blauwe bij te nemen.
2 nieuwe Seamasters samen zijn nog steeds goedkoper dan één tweedehands Submariner #justification
probleem is idd dat mijn andere horloges geen draagtijd meer krijgen, de Seamaster past gewoon voor elke gelegenheid, is robuust, waterdicht en heeeel mooi
Als ik dezelfde criteria hanteer voor mijn zoektocht naar een blauwe dial heb ik nog niet echt iets gevonden waardoor ik de Seamaster thuis zou willen laten tenzij in hogere prijsklasse en dat is niet echt de bedoeling - oorspronkelijk idee was zelfs om een lager budget te hanteren.
Maar zoals gezegd, ik vrees een beetje dat ik toch telkens de Seamaster om de pols ga gooien waardoor die blauwe dial waar ik voor gesettled ben in de lade gaat blijven liggen
the search continues… en das het leuke aan onze hobby natuurlijk