Is dit een remake model? Of gewoon idioot goed de tand des tijds door staan??
Edit: moet het laatste zijn, want kan niets vinden dat ze ook een remake gemaakt hebben.
https://youtu.be/h5CmM0inmBc?si=P34Whjk7q5YUw7Ho
Is het er zo een?? Wel gaaf, leuk stukje recente geschiedenis.
Mooi hoor! Heb jij de SMPc van de vorige generatie ook gehad?
Yup, de blauwe.
Daarnaast 2x de eerste wave smp met alu bezel, 3x Planet Ocean Seamaster, AT seamaster en nu dan deze witte.
@Erik11
Wat was nou de beste achteraf gezien? Ik denk er zelf over om een zwarte SMPc van de vorige generatie aan de schaffen, maar op de ene foto vind ik hem schitterend en op de andere weer vrij lelijk (met name de lompe stalen band). Heb hier echter wel eens gelezen dat zo’n SMPc in het echt een stuk mooier is dan op de foto.
Heb je het dan over de generatie waar ik de witte nu van heb? Aangezien er net een nieuwe gen. is. Of de zwarte versie zonder golfjes?
Ach die band, iedereen vindt hem kut, maar ik heb er zelf nooit zo’n moeite mee gehad. Het is wel een degelijk ding en de versie op mijn witte is ook net weer wat strakker gemaakt. Daarnaast zit er fijnverstelling in de sluiting, dat had de vorige versie niet, maar kan wel achteraf er in worden gezet.
En als je geen fan van staal bent zijn er zat andere opties die goed staan. Naast staal heb ik ook OEM omega nato en rubber bij de seamasters, dus prima afwisselen.
De zwarte zonder golfjes met kaliber 2500 inderdaad. Een Seamaster wil ik wel op staal dragen. Dat is ook de reden dat ik m’n 2201.50 uiteindelijk weg heb gedaan. Die stalen band was gewoon niet comfortabel om mijn pols. Ben benieuwd hoe de band van de SMPc 2500 mij gaat bevallen. Uiteindelijk is er maar één manier om erachter te komen…
Gaaf!! Die witte is toch wel lekker hoor! Gefeliciteerd