Seamaster only III

Ik vind hem vet! Ik ben erg benieuwd naar full bronze gold in het echt. Afgelopen weekend wel de lunette van de titanium/groene dial bond seamaster bewonderd en ik vond de warme tint erg mooi.

Beetje jammer dat het 9 karaat is, ook ivm patina, maar dat zie je wel weer terug in de listprijs. Misschien dat een milanese bracelet in Sedna of Moonshine Gold lastig te maken is ook?

Edit: ik lees op Omega forum dat Omega bronze gold geen patina ontwikkelt.

1 like

Ze hebben al eerder een Seamaster 300 in bronze gold uitgebracht, dus misschien zie je die eerder ergens liggen om een goede indruk te krijgen.

De zwarte wijzerplaat op deze is het net niet voor mij.

2 likes

Ik bedoelde meer: volledig incl. bracelet. Maar zou die 300 op leer zeker graag een keer bewonderen!

2 likes

Ze zijn leuk, maar het wordt echt tijd voor een compactere kortere kast en/of dunner deksel.

Ik heb nog niet helemaal helder waarom de nttd toch echt lekkerder zit en of deze nieuwe reeks daar verschil heeft met de reguliere met keramische wijzerplaat en bezel.

Ze hebben trouwens de groene ook in 18 karaat geelgoud uitgebracht, heel recent pas. En eerder de witgouden met de jamaica kleurtjes. Die laatste had een witgouden mesh band.

1 like

12 likes

Hier ook maar even posten.
Had al jaren een eind '60s Seamastertje. Nu deze incoming! :partying_face: :champagne:

14 likes

19 likes

15 likes

due for monday

15 likes

12 likes

Het werd dus uiteindelijk woensdag.
Vanuit Duitsland is niets vanzelfsprekend.
Maar ja, alweer vergeten want nu om de pols voor tijdloos genot.

13 likes

21 likes

16 likes

Ben gewoon plekken aan het zoeken waar ik kan posten zonder dat ik een vlag krijg.
Hier mijn seamaster railmaster…

15 likes

Vandaag de origine band opgemaakt, normaal zit deze erop:

Maar nu het originele bandje er weer op en die blijft er ook even op!

22 likes

Toch wel heel fraai hoor!

1 like

Mooi horloge👌

1 like

Dank je!

1 like

14 likes

14 likes