Seamaster only III

Een MK1 (rechts op de foto) en een MK2 (links op de foto). Ga er nog wel eens een topic aan wijden als ik tijd heb.

2 likes

Ik had tot voor kort wel de 2230 non america cup en heb die hier verkocht. Een van de weinige waar ik wel wat spijt van verkoop bij had en ook even getwijfeld toen hij pas hier opnieuw te koop stond.

Die had een hele mooie kast nog en zo lekker op nato en op mesh.

De 2231 in titanium heb ik twee keer gehad, electric blue en zwart, beide binnen zichttermijn retour gestuurd. De blauwe daarvan had ik ook moeten houden, was perfect. De zwarte net een zeepje, compleet vernaggeld.

1 like

Ik heb wel eens iets opgevangen over verschillende platen, maar weet er niet veel van. Topic goed idee dus.

Misschien zou er een seamaster gtg moeten komen trouwens. :slightly_smiling_face:

2 likes

Ja mooi. Die witte op rubber blijft ook interessant. Ik heb zelf de groene, fantastisch horloge, maar wel gebonden aan bepaalde kleur kleding. Zwart en wit is toch lekker dat het altijd kan

1 like

Leuk idee, count me in!

2 likes

En ik heb er nu niet eens eentje :smile: al komt daar snel verandering in.

1 like

Welke heb je op het oog?

10 likes

Blij om deze te tonen😀!

8 likes

31 jarige toolwatch, een paar maand geleden een beurt gehad. Twijfel alleen of ik de bezel moet vervangen, de kast en glas is prima.

12 likes

7 likes

:sunny:

9 likes

10 likes

6 likes

9 likes

Elk bandje smoelt goed op deze Seamaster :ok_hand::smiley:

1 like

Ik hou wel van zo’n doorleefde bezel.

1 like

Staat supergaaf op mesh!

1 like

Dank je wel. Ik twijfelde vooraf hierover en ben er nu soort van aan gewend!

1 like

7 likes