Seamaster only III

Zoemt hij ook nog een beetje.?

1 like

En bijzonder strak op tijd. Moet ik ze nageven die dingen. En ik ben niet van de electro… draaien wil ik…

1 like

Omega is daar wel goed in. :ok_hand:

16 likes

16 likes

Nieuwe aanwinst van vandaag: Mijn eerste Omega, overgenomen van een mede forumlid :slight_smile:

13 likes

Hij kan ze goed hebben!

Ik zou de bezel netjes laten maken en eek nieuwe inlat kopen.

1 like

Zoals ik begrepen heb wordt er geen aparte lunette door Omega verkocht, die komt als 1 met de bezel.

Ik zou t altijd eens vragen bij S&C of Martens. Er wordt altijd een hoop gezegd wat niet kan, maar ik heb al heel wat kunnen kopen bij genoemde 2: een blauwe wijzerplaat plus wijzsrs voor een DJ met zwarte plaat, een nieuwe inlay voor mn pepsi, een schakel voor mn Sub, een jubilee voor de pepsi, schroefjes voor de band van mn Daytona, een band van een oude Seamaster voor een nieuwe bij van Baal. Zou allemaal niet kunnen volgens de ‘kenners’!

En als het gezegd wordt door een Omega gecertificeerde horlogemaker;

Dan nog. Er waren 2 Omega horlogemakers die zeiden dat ik die band voor de Seamaster EN niet kreeg EN niet zou passen.
Ik zeg niet dat t zeker is dat je m krijgt, maar ik zou t altijd vragen aan genoemde 2

1 like

Eind verleden jaar heeft de seamaster een service gehad bij een omega horlogemaker. De insert was niet los te verkrijgen en persoonlijk denk ik dat je bij een 30 jaar oude toolwatch best mag zien dat het goed gebruikt is.
Dus ervoor gekozen om de bezel niet te vervangen.
Ik geef wel toe dat ik heel soms ook wel eens twijfel.

1 like

Goeiemorgen

16 likes

12 likes

Het gaat erom waar jij blij van wordt!

1 like

Klopt. Via juwelier Van Baal in Nijmegen het horloge door Omega laten servicen, ging om een Seamaster electric blue. Bezel en insert worden alleen samen vervangen. Kostte in november 2025 voor die onderdelen 320 euro.

8 likes

17 likes

10 likes