Seamaster only III

Schitterend idd! Mis de mijne nog wel eens

Welke is het geworden?

15 likes

7 likes

Ik zat eigenlijk te flirten met het idee van een great white….en plots kwam er via mp een zo te zien fraaie Blake voorbij. Prijs acceptabel, dit jaar geserviced. Kon ik niet laten.

Dus de iconische 2254 is het geworden.

Heb de 2231 eerder gehad in blauw en zwart en ook de 2230 non America’s cup. Die had ik moeten houden.

1 like

Mooie shots! Krijg zin de originele band weer terug te monteren.

1 like

Heel gaaf! Heb hem niet langs zien komen op MP, terwijl daar wel een zoekertje voor uitstaat :thinking:

Ik had besef om snel te handelen.:wink:

Eigenlijk had ik de Blake al bijna opgegeven. Te duur en/of te slecht naar m’n zin is het meeste aanbod.

1 like

Vooral dit.
Gelukkig heb ik deze:

Nog nooit een strakkere gezien

:sunglasses:

15 likes

Jij de strakste 2254, ik de 2264.

14 likes

Ziet er ook erg goed uit inderdaad!

1 like

12 likes

Op dit soort momenten ben ik toch blij dat ie Metas gecertificeerd is… :smiling_face:

9 likes

Je bedoelt denk ik Metas, bij COSC wordt alleen het uurwerk getest.

1 like

Thanks voor de correctie mede nerd. :face_with_hand_over_mouth::heart:

1 like

16 likes

13 likes

18 likes

Even antwoord op mezelf. NA dus. Zo gaaf deze iconen naast elkaar te hebben. Ongeveer zelfde periode (PO een jaar of 5 na de Blake natuurlijk), overeenkomsten in design, maar toch ook flink anders. Voor mij kunnen ze heel goed naast elkaar en dit keer ga ik er geen weg doen. Dikke spijt heb ik nog altijd van sommige vorige sword hands die ik had te laten gaan.

Gewicht valt het meest op als je ze vast hebt. De banden hebben zelfde lengte zo. 179 gram voor de PO, 147 voor de Blake. Horloge zonder band 86 gram voor de PO, 71 voor de Blake. De blake is echt merkbaar dunner ook. De band voelt wel minder solide dan die van de PO. De sluitingen lijken wel hetzelfde op de tekst na.

Ik denk dat de Blake meer op de omega mesh die ik heb liggen gaat leven en natos. Sinds de foto’s van @Phil3 hier zit de PO weer lekker op staal.

3 likes

Gaaf! Gefeliciteerd!

1 like

De 2254 op Zealande. Van de zomer richting @Horloge24 voor OEM rubber

15 likes

Vanochtend een strak exemplaar bij @SuperC opgepikt!:blush:

23 likes