Seamaster only III

16 likes

Heb deze week 2 seamasters bij me, de ‘gewone’ en de 60th anniversary bond editie.

Eens snel paar verschillen op foto gezet :blush:

De band van de bond is mesh, draagt zeer leuk maar door de dubbele vouw onderaan je pols voelt deze na een tijdje wel oncomfortabel. Door het niet aansluiten aan de kast lijkt het horloge wel kleiner dan de gewone, ookal is het dezelfde kast.

De bond heeft een meer domed glas, staat wel mooi en geeft meer een vintage gevoel mede door terug golven op de plaat te hebben zoals vroegere modellen. Dat de bond een no-date is vind ik dan weer een mooi pluspunt. Dit mocht van mij op de gewone ook weg :grin:

De achterkant van de bond siert natuurlijk BOND :sunglasses:
Deze beweegt zich zoals op het grote scherm en is wel een leuke gimmick. In praktijk wel nooit zichtbaar als je deze draagt…

Leuke 60th anniversary maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de (mijn) gewone :smiling_face_with_three_hearts:

Ah, last but not least…
Iets wat ik eerst niet doorhad tot ik de horloges in de doos plaatste na de shoot… De lume!
Totaal verschillend :grin:

Wel eens leuk ze dichtbij te zien. 2 dezelfde maar totaal verschillend.

19 likes

Dankjewel voor deze vergelijking! Erg interessant maar ik volg je volledig met de voorkeur voor de gewone.
De Bond geeft me toch dat “net niet” gevoel… en wat me het meeste stoort is de manier waarop de band aansluit op de kast… spijtig voor deze prijsklasse… had er meer van verwacht

De RVS uitvoering wil ik hebben :sweat_smile:

1 like

8 likes

5 likes

5 likes

13 likes

16 likes

7 likes

Nu de 2531.80 er nog bij :smirk:

1 like

Zou een mooie overgang zijn.
Van de 2531.80 naar de bond zo naar de 210.30

1 like

Exact

En ow ja, nog een 2254.50 erbij

2 likes

23 likes

Mooiste versie ooot, prachtexemplaar.

2 likes

Inderdaad zeg. Maar ondertussen lastig te vinden.

2 likes

21 likes

6 likes

Classic in the making

Ik voorspel steeds hogere prijzen en toenemende schaatste

15 likes