Heb deze week 2 seamasters bij me, de ‘gewone’ en de 60th anniversary bond editie.
Eens snel paar verschillen op foto gezet
De band van de bond is mesh, draagt zeer leuk maar door de dubbele vouw onderaan je pols voelt deze na een tijdje wel oncomfortabel. Door het niet aansluiten aan de kast lijkt het horloge wel kleiner dan de gewone, ookal is het dezelfde kast.
De bond heeft een meer domed glas, staat wel mooi en geeft meer een vintage gevoel mede door terug golven op de plaat te hebben zoals vroegere modellen. Dat de bond een no-date is vind ik dan weer een mooi pluspunt. Dit mocht van mij op de gewone ook weg
De achterkant van de bond siert natuurlijk BOND
Deze beweegt zich zoals op het grote scherm en is wel een leuke gimmick. In praktijk wel nooit zichtbaar als je deze draagt…
Leuke 60th anniversary maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de (mijn) gewone
Ah, last but not least…
Iets wat ik eerst niet doorhad tot ik de horloges in de doos plaatste na de shoot… De lume!
Totaal verschillend
Wel eens leuk ze dichtbij te zien. 2 dezelfde maar totaal verschillend.
Dankjewel voor deze vergelijking! Erg interessant maar ik volg je volledig met de voorkeur voor de gewone.
De Bond geeft me toch dat “net niet” gevoel… en wat me het meeste stoort is de manier waarop de band aansluit op de kast… spijtig voor deze prijsklasse… had er meer van verwacht
De RVS uitvoering wil ik hebben
Nu de 2531.80 er nog bij
Zou een mooie overgang zijn.
Van de 2531.80 naar de bond zo naar de 210.30
Exact
En ow ja, nog een 2254.50 erbij
Mooiste versie ooot, prachtexemplaar.
Inderdaad zeg. Maar ondertussen lastig te vinden.
Classic in the making
Ik voorspel steeds hogere prijzen en toenemende schaatste