Seamaster only!

15 likes

Hier word ik wel erg hebberig van :heart_eyes:

1 like

Ja waardevolle tips :slight_smile: had ook al ondervonden dat een kast snel verpest is :see_no_evil:

1 like

Mijn eerste serieuze klok is een SM, nu op een zwart lederen croco band met vlindersluiting. Tevens mijn eerste berichtje op dit forum wat ik al een tijd je anoniem volgde.

27 likes

Zealande is sowieso te duur, anderhalf jaar terug toen ze nog hun oude website hadden kostten ze 100€. Maar omdat de rest ook duurder was vonden ze zich verkeerd in de markt staan. Die 380 voor drie is eigenlijk ook te duur.

Zelf heb ik er eentje gehad maar vond het te slap, ergens voelde het niet helemaal safe.

-Duur is uiteraard persoonlijk-

Ik zeg staal op deze, dan heb je een van de mooiste horloges van HF

1 like

Bah wat lekker :ok_hand:

Geweldig ding :heart_eyes::ok_hand::+1:

1 like

Wat een lullig eerste serieuze horloge. Als je die nou in een voorsteltopic gooit krijg je vast erg veel likes. Want het is een erg mooie Omega!

Lullig voor alle lezers hier die hem niet hebben bedoel ik.

1 like

Zo is het.

Ik vind de bijna 300 euro voor de echte Omega band, die ik zelf heb, inmiddels echt niet meer ‘te duur’. De kwaliteit is echt top! Oh enne het is voor een horloge met een lijstprijs van tegen de €5k, … ik zet het maar even in perspectief voor je (en anderen). :sunglasses:

@j1sp3r, lekkere Seamaster!! Van harte ermee, veel draagplezier enne welkom. :ok_hand:

5 likes

Ohhh een origineel bandje mag van mij zeker wat kosten. Die van de Seamaster is prachtig, zou niet twijfelen deze erbij te kopen voor 300€.

1 like

De herhaling is voor mijzelf niet meer nodig, ik ben al om … :sunglasses:

Maar ik geef gelijk toe, ik had het er eerst ook niet voor over. Ik was überhaupt niet van rubberen banden zoals je weet. Nu ik de band heb weet ik waar ik het over heb. Ik vind het een goede en verantwoorde aankoop, erg leuk om erbij te hebben.

2 likes

I know! :kissing_heart:

1 like

Voor het voorstel topic had ik iets anders in gedachten ;-).

1 like

Plaatje :yum::yum::yum:

7 likes

… ûh, je datum. :thinking: :sunglasses:

Nog een plaatje!

19 likes

:partying_face:

16 likes

Hier is ie op staal, nog uit de tijd dat je gewoon op een terrasje kon zitten

16 likes

Uploaden…

giphy

PS Heb je al rubber besteld? :wink:

3 likes

14 likes

In zekere zin wel, alleen is het de vraag wanneer de band geleverd wordt ivm met de Corona.

1 like