Seamaster only!

Is toch best aardig gelukt? :grin:


Geniet ervan!

13 likes

Nog beter zelfs! Hier met het origineel:

11 likes

22 likes

Even iets anders er op, beetje proberen, waterproof leer aan de buitenkant, rubber aan de binnenkant, maar belangrijkste voor mij is dat hij door het ontbreken van endlinks/ gebogen aansluiting beter om mijn pols valt.

4 likes

68DBAE4E-00D4-45D2-A140-6417DD49B88E

1 like

Sorry, leer op een duiker (ook al is 'ie waterproof) is niet mijn kopje thee. :wink:

Wat is jouw polsomtrek? ik vind juist dat deze beter om mijn pols (17,5cm) past dan bijvoorbeeld de vorige uitvoering van de Seamaster. Valt bij mij echt heel netjes.

@SAT, heb je 'm nu incoming? Oh lekkerrrr … :heart_eyes:

8 likes

Lederen croco besteld via gunnystraps. Maar kan ook op de tag heuer van de vrouw

1 like

Gast! Voor de Seamaster? Néé … :see_no_evil: :wink:

2 likes

Nee joh. mooi afwisselend. Maar zo als gezegd dr tag van de vrouw ook 20 mm lugs

16,5… strak gemeten neigt meer naar 15cm, stalen zit trouwens niet verkeerd hoor, en ja, leer op duiker is vaak een no go, maar toen ik deze kocht heb ik bij de AD ook de versie met originele rubberen band en sluiting gepast. En hoe kwalitatief goed die ook is, voor mij niet 300 euro goed :slight_smile: ik vond het eigenlijk beetje dun, ielig zitten, voelde “goedkoop” aan terwijl ik ook wel weet dat de kwaliteit wel goed is.

giphy

Geef maar gelijk aan je vrouw. Scheelt je een weer bloemetje, … :rofl: :joy:

Oké. Dan is de 42mm een fors klokkie. De kast neigt dan een beetje over je pols heen te vallen, ik snap je keus voor een wat flexibelere band maar mooi vind ik het niet. Heb je al eens naar de vorige generatie van de Seamaster gekeken? Die is 41mm en valt gevoelsmatig kleiner op de pols. Heb ik ook gehad en droeg voor mij aan de kleine kant.

zeker, ook erg mooie klok, maar toen ik wist dat deze in wit uitkwam heb ik daar op gewacht, voor mij is lug to lug het belangrijkste, vind ik bij deze wel meevallen, alhoewel op foto’s e.e.a. vaak een vertekent beeld oplevert.
ach ja, zal wel compensatie gedrag zijn denk ik :blush::wink:

5 likes

Lijkt erop dat de 2254.50 meer en meer liefde krijgt op het forum

En terecht

1 like

De PO 2500D maar weer een keer. :wink:

10 likes

Blijft een mooi ding, van alle exen is dit de enige die ik wel eens mis. Ook de enige die mogelijk ooit nog eens terug komt.

Heeft al een aantal keren op de nominatie gestaan om weg te doen. :scream:
Gelukkig elke keer op tijd tot inkeer gekomen, want deze ga ik niet gauw meer vinden in deze staat. :sunglasses:

1 like

Lug to lug is 50 mm, 3 mm méér dan het vorige model SMPc. Voor mijn polsje een no go en die is 17,5 cm…

Zal wel bij haar eindigen dan.
Duur bloemetje😂

1 like

Een seamaster 42mm op een 16,5cm pols?

Je hebt lef kerel

Klinkt stom maar als je grote handen hebt kom je prima weg met een groter horloge op een kleine pols.

2 likes