Seamaster only!

Is nu aan de gang

1 like

21 likes

is er iemand die weet of deze ook op een sm300 watchco past (zelfde casevorm tussen de lugs als een speedy voor zover ik weet).

Ik mag hier nu ook posten.
Zojuist bij @Triplock de witte Seamaster opgehaald.
Heerlijke verschijning voor komende zomer

37 likes

Gefeliciteerd - erg gaaf horloge !

1 like

Nice! Gaaf horloge! :ok_hand:t3:

1 like

Ik wil hier ook meedoen :smiley:

1 like

Begin m ook wel mooier te vinden maar heb nog steeds liever de blauwe. al is hij wel gaaf

Nice! :dark_sunglasses:

Mooie aanwinst!

Geniet er van!

18 likes

Hallo allemaal,

Ik sta op het punt om mij Omega Seamaster 2221.80.00 full set uit 2009 incl originele aankoop bon te verkopen.
Het is de Quartz uitvoering.
De Omega en band is in goede staat.

Wat zou deze ongeveer in NL moeten opleveren? Ik heb al op Chrono24 gekeken, maar kan niet goed vergelijken, omdat er maar 1 uit EU komt.

ik zal binnenkort een aantal afbeeldingen posten.

Alvast bedankt voor jullie mening…

1 like

Er zijn wat mij betreft nog een hele berg open deurtjes, lees vragen, die de prijs nog kunnen beïnvloeden… Ben je de eerste eigenaar… recent service ivm waterdichtheid… band is in goede staat; maar wat is goede staat?!? Mijn ervaring is dat dat nogal van persoon tot persoon verschild! Wat is de staat van de kast… Zonder hem gezien te hebben en met bovenstaande vragen kan dat ergens tussen de 1150 en 2000 euro zitten schat ik zo in :rofl:

1 like

Plaats die anders even in een advertentie in de “Horlogemarkt” dan maak je meer mensen deelgenoot van je aanbod! Op deze manier op HF horloge verkopen is nl. een tikje tegen de regels. :wink:

Graag gedaan.

Van harte met je nieuwe aanwinst! Erg mooi. Geniet ervan en veel draagplezier. :ok_hand:

Fifty shades of blue says hello:sunglasses:

@SAT, lekker man! Ben je er blij mee? Ik bedoel, tussen al het andere horlogegeweld wat je al in de kast hebt liggen… :wink:

11 likes

Stond er Januari eentje te koop.

Was niet snel weg dus gok gemiddeld rond de 1500€

Zal van de week horloge posten op horlogemarkt.

Bedankt voor je reactie…

1 like

Supermooi! En perfect vd zomer ja!

De gedachte om hem weg te doen is weer aanwezig, maar zodra ik hem om de pols zie is dat snel weer over :star_struck:

19 likes

Die is wel gaaf :heart_eyes:

1 like

Wat een waanzinnig ding, voorlopig nog niet van de pols geweest. Heel blij dus en anders dan al het andere en deze is met het hart gekozen :heart_eyes::ok_hand:

16 likes