Seamaster only!

Ik ook van jou! :kissing_heart:

Haha. Ik heb mijn Seamaster afgelopen vrijdag bij Jaap omgeruild voor een zwarte Pelagos. Overigens blijft de Seamaster binnen HF. Jaap heeft hem al weer verkocht. Heb toevallig net de nieuwe eigenaar gesproken. Hij zal zich vast wel gaan melden, als het ding om de pols zit. Hij is mooi hoor.

… maar de Pelagos ook! :sunglasses:

13 likes

pelagos is zeker mooi. Maar geen blauwe seamaster

2 likes

Nou oké dan maar. :rofl:

:sunglasses::open_mouth::sweat_smile::wink::joy:

3 likes

Tjatjatja, ik ga toch voor de Omegaa😁

Kwestie van weemoed en dan komt ie vanzelf weer🤗

10 likes

Ik zag deze Seamaster en omdat ik al op zoek was naar een ‘gouden klokkie’, was het eigenlijk direct een match.

Een prachtige Jedi (?) uit 1974. Referentienummer 176.007

9 likes

Gefeliciteerd, veel draagplezier, mooie klassieker. :+1:

Meer foto’s natuurlijk welkom.

1 like

5 likes

En of! Wat een ding :ok_hand: :sunglasses:
3x de vorige SMPc in het blauw gehad. 42mm ipv 41mm vond ik jammer, maar nu eenmaal om de pols kan het prima. Hij is wat dikker en steviger dan z’n voorganger dat zeker. Maar nog steeds comfortabel! Hij oogt kleiner om mijn pols dan de Speedmaster Pro welke plaats heeft gemaakt voor deze.
Grote blij hier met deze zomer knaller!

21 likes

En nog nooit gedragen…

4 likes

De nieuwe Seamaster PloProf :merman:t3:

25 likes

WOW, dik ding! Letterlijk volgens mij, dik ding. :wink:
Een NA? Of even geprobeerd…

1 like

Ja letterlijk en figuurlijk een dik ding! Daarstraks even op de weegschaal gehad 266 gram staal. En inderdaad een NA :sunglasses:

Draagt erg mooi… hij is vooral breed. De lug to lug afstand zal niet veel afwijken van de 300M als ik dat zo inschat vanaf boven gezien.

1 like

:face_with_raised_eyebrow: … damn! Dat is het dubbele van mijn Pelagos. Ik durf het bijna niet te vragen maar ûh, hoe draagt dat? Krijg je er een mitella bij? Ik bedoel, 266 gram: WOW!

Vind hem qua uiterlijk trouwens helemaal supermooi! Als het een iets draagbaarder formaat was geweest, zou ik deze ook best om de pols willen hebben.

Veel draagplezier! :ok_hand:

2 likes

Lug to lug is kleiner als bij de Seamaster 300M heb ik net even opgemeten!

Mijn Seadweller was 181 gram, en de Seiko MM was 204 gram… deze 266 gram ligt erg stabiel op de pols moet ik zeggen! Op de rubber band zal hij een stuk lichter zijn… En hij is er ook in titanium :wink: Die had ik in Antwerpen bij Tensen willen passen maar die was verkocht. Steel is the real deal :muscle:

2 likes

14 likes

Het kan fake patina zijn… Maar het feit dat het er zo lelijk op zit is zooooooo jammer.

Verder geweldig horloge. :+1:

:face_with_raised_eyebrow: Het zit er niet op, het is een laag onder de wijzerplaat, de indexen zijn uitgesneden. Maar smaken verschillen gelukkig :+1:

1 like

Sandwich?

Die sluiting! :heart_eyes: heel gaaf, veel plezier ermee​:ok_hand:t3:

1 like

Humor,

Ik denk inderdaad dat het door de Sanwich kwam.
Heb hem nu eens groot bekeken op de computer, maar dan zie je het niet inderdaad!
(Toch blijkbaar een bepaalde look die in het klein lijkt alsof er een ‘deukje’ in de 9 zit op kleine foto’s)

Gelukkig maar, zou echt een smet zijn.

Smaken verschillen? Gaf juist aan dat het een top ding is ehh. :+1:t2: