Seamaster only!

Hij is inmiddels binnen! Hier op een nylon band, maar de 1171 is toch wel m’n favoriet.

11 likes

Pictures!
Met name 1 van de aansluiting end link op de case. Wellicht is @horloge24 zo goed in op maat maken van de end links dat ik ook overstag ga😁

Ik hoop dat je hem zo gaaf vindt als je hoopte!

Wat een prachtige Seamaster :heart_eyes:

De endlinks zijn perfect op maat gemaakt, maar sluiten, als je errug goed kijkt, niet perfect aan op de kast. Dit is met blote oog echter nauwelijks te zien. De endlinks passen zeer goed bij de kast en de stijl is vintage op een goede manier. Ik vind dit een topcombinatie.
Nee, de band is niet over-engineered zoals de huidige banden, maar zeker niet gammel. Er zijn klachten dat deze banden zouden rammelen, maar vooralsnog geen last van.
Jammer dat het Omega niet meer lukt om hun huidige horloge zo goed vorm te geven. Zoals je weet, heb ik de SMPc en de huidige Diver 300M gehad en ik vind deze kast dus echt veel mooier!

Zijn er geen nadelen? Jazeker wel: De kleur van de hour markers zijn wijzers zijn net iets te gelig. Ik mis ook wel de fijnafstelling in de sluiting van de huidige Seamasters. Maar dat is dan ook wel alles.

Nu de foto’s:


11 likes

Hi, waar was dit?

Juwelier in Groot Bijgaarden, net buiten Brussel.

Dank.

Zachtjes tikt de regen tegen het…
Maar wel tijd voor een zomerse NATO uitproberen op de Cosmic.

1 like

Nou stoppen nou … deze Seamaster is om te smullen namelijk en anders slaap ik weer niet …

3 likes

Fijn dat ik je niet op ideeen heb gebracht waar je spijt van hebt. Groetjes van z’n broertje👌

7 likes

Even nog een ander bandje proberen. Heb laatst weer even vijf nieuwe NATO’s gekocht in 18mm. In 20mm had ik er al wat.

3 likes

6 likes

Smurf’s up! :blue_heart:


(Uit de oude fotodoos.)

PS Hebben? Hij staat te koop. Doen! :sunglasses:

11 likes

Vandaag laten checken op waterdichtheid en de rest met glans doorstaan. De oude dame gaat van de week weer lekker onbezorgd het water in👍

12 likes

Net binnen…Wat een prachtig ding toch…

7 likes

14 likes

Die horusbandjes zijn wel heel fijn, over de kleur zullen de meningen verdeeld zijn :slight_smile:

15 likes

oeh, de titanium. Die lijkt me erg erg fijn.

1 like

wat draag jij tegenwoordig Rob?

Past in elk geval mooi bij de blauwe lume, precies dezelfde kleur.

1 like